Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Механізм рішення творчого завдання за допомогою уяви

 

Умови активізації Процес Механізм Результат Форми реалізації

аглютинація
типізація
гіперболізац.
схематизація
комбінування

 

 

Мислення - це інший вищий психічний пізнавальний процес, який є соціально обумовленим та тісно пов’язаним з мовою. Саме мислення дозволяє моряку шукати та знаходити принципове нову інформацію на підставі особистих розумових дій – порівняння, аналізу, синтезу, індукції, дедукції, моделювання тощо. Мислення тісно пов’язане з почуттєвим пізнанням, воно активно розвивається на основі практичної діяльності людини.

За допомогою письменності як спеціальної знакової системи зміст конкретної та узагальненої інформації фіксується та розповсюджується у формі запису в межах книг, журналів та статей. Мисленню як вищому психічному пізнавальному процесу притаманні певні форми.

Основні форми абстрактного мислення: поняття, судження та умовиводи. Мислення має достатньо складну структуру, воно пов’язано зі свідомим рівнем психіки, мовою, а також з інтересами та потребами особистості, тобто з другої сигнальною системою (Мал.10).

       
   
 
 

 


Мал. 10. Структура мислення людини.

 

Мислення буває різних видів, а тому йому є притаманними різні класифікації. Класифікація видів мислення: творче, абстрактне, логічне, інтуїтивне, асоціативне ( Табл. 9). Таблиця 9.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  4. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. Vi. домашнє завдання
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи розвитку психіки живих істот. | Робот моряка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.