Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 6

1. Які основні цілі опрацювання розділу «Галузь, фірма та її послуги»?

2. З яких підрозділів складається розділ «Галузь, фірма та її послуги»?

3. Яку інформацію потрібно навести в підрозділі «Аналіз стану справ у галузі»?

4. На які питання слід звернути увагу, характеризуючи турфірму?

5. Як у бізнес-плані рекомендується давати опис турпродукту (послуг) турфірми? Що важливо зазначити?

6. Чому в бізнес-плані необхідно розглянути питання про перспективи розвитку турфірми?

7. Яким чином відображується стан конкуренції у туристичній галузі?

8. Які особливості визначення конкурентоспроможності турпідприємства?

9. Яким чином характеризується у бізнес-плані ринок збуту у туристичній галузі?

10. Чи необхідно у бізнес-плані характеризувати потенційний попит та споживачів тур продукту?

Тема 7. Розділ: «Аналіз та оцінка внутрішнього стану туристичного підприємства: фінансово-економічні показники, SWOT-аналіз» – 2 години

 

Лекція № 7

Розділ: «Аналіз та оцінка внутрішнього стану туристичного підприємства: фінансово-економічні показники, SWOT-аналіз» – 2 години

Зміст

7.1. Оцінка фінансово-економічного стану авіаційного підприємства.

7.2. Аналіз сильних та слабких сторін авіаційного підприємства.

7.3. Визначення основних коефіцієнтів оцінки економічного стану ТП.

7.4. Оцінка внутрішнього стану ТП.

7.5. Представлення матриці SWOT-аналіз у бізнес-плані.

Навчальні цілі

Прочитавши цей розділ, Ви:

· з’ясуєте, які основні показники відображують у бізнес-плані для оцінки фінансово-економічного стану ТП ;

· зрозумієте, як оформлюється отримана розрахункова інформація;

· з’ясуєте структуру показників, що відображують сильні та слабкі сторони ТП;

· усвідомите призначення SWOT-аналізу.

Ключові терміни й поняття

v фінансово-економічний аналіз;

v фактори внутрішнього стану ТП;

v динаміка розвитку;

v SWOT-аналіз.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Завдання на проект.
  6. III. Актуалізація набутих знань
  7. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  8. III. Контроль знань
  9. III. Повторення вивченого матеріалу.
  10. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  11. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис конкурентних переваг ТП, видів діяльності. Ринки діяльності ТП | Оцінка фінансово-економічного стану турпідприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.