Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ УІ. «ТМО ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО ТА ГЕОМЕТРИЧНОГОМАТЕРІАЛУ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ».

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 6.2. (ЗМ62): «ТМО ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ».

ПЛАН.

1. ТМО вивчення геометричного матеріалу в курсі математики І-ІУ-х класів.

2. ТМО ознайомлення учнів з геометричними фігурами (точкою, прямою, відрізком, ламаною, многогранниками) та їх найпростішими властивостями.

3. Методика навчання учнів виконувати елементарні геометричні побудови; позначення фігур.

4. ТМО розвитку просторових уявлень і уяви учнів.

5. ТМО навчання учнів розв’язувати задачі на розпізнавання фігур, на поділ фігур на частини та складання фігур із заданих частин.

6. ТМО навчання учнів розв’язувати задачі на обчислення периметрів та площі геометричних фігур.

ЛІТЕРАТУРА: а) основна: [І]– С. , 301-308, 330-342; [ІІ] – С. 252-267, 272-276, 308-315; [ІІІ] – С. 277-300, 367-372; [ІУ] – С. 19-21, 110-117, 184-195, 236-243, 270-281, 348-364; б) додаткова:[1] - Пишкало А.М. Методика изучения элементом геометрии. – М.: Просвещение, 1976.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V міні – модуль
  10. V. Вивчення нового матеріалу.
  11. V. Вимоги безпеки під час екскурсій з біології та природознавства
  12. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТМО формування уявлень учнів про функціональну залежність. | ТМО вивчення геометричного матеріалу в курсі математики І-ІУ-х класів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.