МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Маркетинг пасажирських перевезеньВажливе значення у сучасних умовах приділяється маркетингу. Маркетингом пасажирських перевезень називається система керування, метою якої є повне й ефективне задоволення транспортних потреб населення. Маркетинг включає: • аналіз стану і динаміки споживчого попиту па ринку транспортних послуг; • виявлення і вивчення споживчих переваг; • оцінку зовнішнього середовища і рівня конкуренції на транспортному ринку; • визначення місткості ринку транспортних послуг населення і ринкової • проведення сегментації ринку; виявлення існуючих і перспективних сегментів ринку транспортних послуг; • цінову політику; • розвиток рекламної діяльності; • стимулювання попиту на пасажирські перевезення; • розробку і застосування нових транспортних послуг населенням. Результатом маркетингу пасажирських перевезень є створення інформаційно-аналітичної бази для прийняття ефективних управлінських рішень, що дозволяє забезпечити залучення на залізничний транспорт максимального пасажиропотоку за рахунок конкурентоспроможної тарифної політики і надання населенню транспортних послуг необхідного обсягу і рівня якості. Джерелами інформації маркетингових досліджень пасажирських перевезень є дані статистичної звітності (галузевої і позагалузевої) і результати соціологічних обстежень (анкетування, опитування й ін.). Обов'язковим напрямком маркетингових досліджень пасажирських перевезень є складання характеристики ринку транспортних послуг, що необхідно для оцінки і прогнозування транспортної рухливості населення. У транспортну характеристику включаються наступні розділи; - схема і довжина шляхів сполучення у регіоні і напрямки основних пасажиропотоків; - кількість міст із чисельністю більш ніж 1 млн. чол., від 500 тис. до 1 млн. чол.,від 300 до 500 тис. чол., від 100 до 300 тис. чол., від 50 до 100 тис. чол., менше 50 тис. чол.; - загальна чисельність населення, у тому числі міського та сільського; - чисельність зайнятого населення і пенсіонерів; - віковий і статевий склад населення; - розподіл населення за рівнем доходів; - соціальний і професійний склад населення; - чисельність денних загальноосвітніх шкіл, студентів середніх спеціальних і вищих навчальних закладів; - грошовий дохід надушу населення; - середньомісячна нарахована заробітна плата; - індекс споживчих цін; - вартість набору з 19 основних продуктів харчування; - індекси фізичного обсягу промислового виробництва; - індекси обсягу продукції сільського господарства у господарствах усіх категорій; - парк особистих автомобілів на 1000 чоловік і 100 родин; - кількість відправлених пасажирів і пасажирооборот різних видів транспорту в регіоні. На підставі даної інформації дається оцінка впливу різних факторів на величину попиту на пасажирські перевезення, що враховується при прийнятті управлінських рішень. Вплив внутрішньогалузевих факторів, особливо рівня тарифів, на величину попиту є найбільш сильним. Якість пасажирських перевезень, що включає такі характеристики як швидкість, комфортабельність, безпека поїздки й інші, поряд з ціною, визначає конкурентоспроможність залізничного транспортного ринку і, у кінцевому рахунку, його привабливість для потенційних пасажирів. Нерівномірність величини попиту по періодах часу і за напрямками є закономірністю, яку необхідно враховувати при прогнозуванні обсягів перевезень. Міжтранспортні фактори враховують характер транспортного ринку й існуючий на ньому тип конкуренції. У залежності від того, до якого типу конкуренції відноситься конкретний транспортний ринок, повинна будуватися робота залізниць. Крім того, ціни конкурентів і якість наданих ними послуг впливають на формування попиту. Для прогнозування попиту на пасажирські перевезення необхідне створення імітаційних моделей, які враховують вплив найбільш значимих факторів, що дозволяє розглядати різні варіанти впливу залізниць на ринок транспортних послуг. Найважливішим напрямком маркетингу пасажирських перевезень є одержання інформації шляхом проведення соціологічних досліджень. Соціологічне дослідження починається з розроблення програми, висування цілей і гіпотез, побудови теоретичної моделі. Після висування цілей і гіпотез вибирається метод соціологічного дослідження. Існують наступні методи проведення соціологічних досліджень: вторинний аналіз наявної соціологічної і маркетингової інформації (офіційної статистики, що друкується в журналах, бюлетенях, доповідях, довідковій і іншій офіційній літературі) й емпіричні соціологічні дослідження (інтерв'ю, анкетування, спостереження, експерименти). Результати соціологічних досліджень узагальнюють, математично усереднюють, узагальнені дані представляються у вигляді статистичних таблиць, за допомогою яких виводять і пояснюють закономірності. Читайте також:
|
||||||||
|