Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






J ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ

ПО ТЕМІ 2.6. «Мікрогетерогенні та грубодисперсні системи»

 

№ п/п Запитання Варіанти відповідей
До мікрогетерогенних та грубодисперсних систем належать: А) золі, аерозолі, порошки, емульсії; Б) полімери, порошки, суспензії, аерозолі; В) мономери, емульсії, аерозолі, золі; Г) суспензії, емульсії, аерозолі, порошки.
В мікрогетерогенних і грубодисперсних системах не проявляються властивості: А) броунівський рух, дифузія, осмотичний тиск; Б) гетерогенність, дифузія, нерівноважність, осмотичний тиск; В) броунівський тиск, осмотичний тиск, агрегативна стійкість; Г) дифузія, осмотичний тиск, гетерогенність, агрегативна стійкість.
Суспензії... А) тільки поглинають світло і не відбивають його, в світлі вони мутні; Б) одночасно поглинають і відбивають світло, в світлі вони мутні; В) тільки відбивають світло і не поглинають його, в світлі вони прозорі; Г) одночасно поглинають і відбивають світло, в світлі вони прозорі.
Суспензіями є дисперсні системи: А) з твердою дисперсною фазою і твердим дисперсійним середовищем; Б) з твердою дисперсною фазою і газовим дисперсійним середовищем; В) з твердою дисперсною фазою і рідким дисперсійним середовищем; Г) з рідкою дисперсною фазою і твердим дисперсійним середовищем.
Емульсіями називають дисперсні системи, що складаються: А) з рідкої дисперсної фази і твердого дисперсійного середовища; Б) з твердої дисперсної фази і рідкого дисперсійного середовища; В) з твердої дисперсної фази і твердого дисперсійного середовища; Г) з рідкої дисперсної фази і рідкого дисперсійного середовища.
Розбавлені емільсії є: А) мікрогетерогенними системами; Б) високодисперсними системами; В) колоїдними системами; Г) високомолекулярною сполукою.
До руйнування емульсій приводить: А) зниження температури, наявність емульгатора, механічні дії; Б) підвищення температури, наявність емульгатора, механічні дії; В) механічні дії, підвищення температури, добавлення електроліту; Г) механічні дії, зменшення концентрації, підвищення тиску.
Пінами називають грубі дисперсні системи, в яких: А) дисперсна фаза – рідіна, дисперсійне середовище – газ; Б) дисперсна фаза – тверда, дисперсійне середовище – рідина; В) дисперсна фаза – газ, дисперсійне середовище – рідина; Г) дисперсна фаза – рідіна, дисперсійне середовище – тверде.
Стійкість піни залежить: А) від природи піноутворювача, його концентрації, часу її існування, температури; Б) від тиску, температури, адсорбції; В) від наявності сторонніх домішок, наявності піноутворювача, концентрації речовин; Г) від температури, розчинності газу, від його концентрації.
Аерозолями називають дисперсні системи, дисперсною фазою яких можуть бути: А) тверді частинки або крапельки рідини, а дисперсним середовищем є рідина; Б) тверді частинки, а дисперсним середовищем є тверда речовина; В) молекули газу, а дисперсним середовищем є рідина; Г) тверді частинки або крапельки рідини, а дисперсним середовищем є газ (повітря).
Розмір частинок в аерозолях лежить в межах: А) 10-8 – 10-6см; Б) 10-6 – 10-4см; В) 10-10 – 10-8см; Г) 10-5 – 10-2см.
Порошки – це грубодисперсні системи, частики яких мають: А) малі розміри, але видимі візуально; Б) великі розміри і видимі візуально; В) середні розміри, але не видимі візуально; Г) великі розміри, але не видимі візуально.
Аерозолі класифікують за наступними признаками: А) за агрегатним станом дисперсної фази, адитивністю іонів і зарядом частинок; Б) за методами одержання, оптичними властивостями і дисперсністю; В) за агрегатним станом дисперсної фази, дисперсністю і методами одержання; Г) за концентрацією речовин дисперсної фази, розмірами частинок і агрегатним станом дисперсійного середовища.
Піни можна зруйнувати введенням в них: А) речовин, які мають більший розмір частинок; Б) речовин, які мають високу поверхневу активність; В) речовин, які мають протилежний заряд частинок; Г) сильних електролітів.
Максимальну здатність стабілізувати емульсію проявляють молекули ПАР, які мають А) 10-18 атомів вуглецю; Б) 5-10 атомів вуглецю; В) 18-25 атомів вуглецю; Г) 1- 10 атомів вуглецю.ё

 

ТЕМА 2.7.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правда і вигадка про аерозолі | РОЗЧИНЕННЯ ВИСОКОМОЛЕКУЛЯРНИХ СПОЛУК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.