Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема вивчення колективу учнів класу

1. Склад класу за віком і статтю.

2. Актив класу і його провідне ядро. Характеристика активу і тих, хто не бере участі в колективному житті класу. Об'єктивні і суб'єктивні чинники, які заважають згуртованості класу.

3. Складання характеристики організованості класу. Стиль і тон у взаємостосунках, характер спрямованості товариськості і дружби. Вияв помилкового товариства і дружби. Взаємостосунки між дівчатками і хлопчиками.

4. Етично-політична спрямованість колективу класу, характер і спрямованість суспільного і самодіяльного життя.

5. Успішність класу, загальні показники з окремих навчальних предметів, дисципліна і успішність по тижнях, місяцях і семестрах, її динаміка. Відношення учнів до окремих навчальних предметів і вчителів, взаємодопомога в навчанні. Причини відставання в навчанні окремих учнів і класу (об'єктивні і суб'єктивні).

6. Кругозір учнів: загальний розвиток, інтереси, культура мовлення, відношення до мистецтва і літератури, погляди на суспільне життя, відношення до своїх обов'язків.

7. Культура поведінки: в школі, на уроках і поза уроками, на зборах і під час розваг; в громадських місцях і удома; у відносинах один до одного, до вчителів і батьків, до старших і молодших; зовнішній вигляд. Відношення до повсякденної естетики школи і сім'ї.

Свої тривалі спостереження по цій проблемі (протягом всього періоду практики) необхідно проаналізувати і підготувати реферат для доповіді на підсумкових конференціях і додати його до звіту. Це завдання є обов'язковим для всіх студентів IV (V) курсів.

Анкета для вивчення організованості


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Актуалізація знань учнів
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. II. Вивчення нового матеріалу
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схема вивчення особистості учня | Класного колективу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.