МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Класного колективу(Застосовується тільки в старших класах) ДОРОГИЙ ДРУГ! Просимо тебе відповісти на ряд питань. Підкресли один з варіантів відповіді або (на вільному рядку) напиши свій варіант. Дякуємо за допомогу. 1. Які громадські доручення ти виконуєш? а) член учкому школи; б) староста класу; в) виконую тимчасові доручення; г) не маю ніяких доручень; д) ………………………………. 2. Яке твоє ставлення до суспільної роботи? Суспільна робота а) необхідна, її треба виконувати, навіть якщо вона не співпадає з особистими інтересами; б) обов'язково повинна відповідати схильностям і інтересам школяра; в) ………………………………… 3. Чи вважаєш ти, що ті, хто займається громадською роботою, роблять це тому, що (можна одночасно підкреслити відразу два варіанти): прагнуть а) завоювати авторитет в колективі; б) внести свій посильний внесок в поліпшення відносин; в) бачать в цьому свій обов’язок; г) дисципліновані і тому виконують дані їм доручення; д) не замислювався над цим; е) ……………………………… 4. Як ти виконуєш громадську роботу? а) з великим бажанням; б) без бажання, але через обов’язок сумлінно; в) від випадку до випадку, з примусу; г) …………………………………….. 5. Значну частину часу ти проводиш разом з товаришами, і тобі добре відомі відносини в класі. Вислови свою думку про відносини, що склалися в класі: а) дуже добрі; б) задовільні; в) …………… 6. Які відносини у тебе із старостою класу? а) задовільні; б) дуже добрі; в) добрі; г) …………….. 7. Наскільки ти задоволений своїми відносинами? а) з активом класу: дуже, не дуже, не зовсім, не задоволений; б) з тими однокласниками, з якими спільно виконуєш доручену справу: дуже, цілком, не задоволений. 8. Які заохочення і покарання для тебе найбільш значущі? Заохочення а) від активу класу; б) від колективу класу; покарання а) від активу класу; б) від колективу класу; д) ………………………. 9. Як часто твої товариші висловлюють свою думку при обговоренні важливих питань на класних зборах, засіданнях активу і т.д. а) рідко; б) досить часто; в) завжди; г) …………………. 10. Чи рахується актив класу з думкою колективу у момент ухвалення рішення? а) завжди рахуються; б) часто рахуються; в) переважно рахуються; г) не рахується; д) .................................. 11. Наскільки ти ініціативний в справах колективу? а) стараюся у всьому проявляти ініціативу; б) проявляю ініціативу в тій справі, яку можу виконати; в) схильний чекати готових вказівок; г) ............................................ 12. Твоя оцінка старости як організатора класу: а) схильний одноосібно ухвалювати рішення; б) при ухваленні важливих рішень радиться з товаришами; в) не схильний активно висувати і вирішувати ні навчальні, ні виховні задачі; г) не схильний взагалі ухвалювати рішення; д) ....................................................... 13. Як староста організовує, виконання рішення? а) старається розвинути ініціативу і самостійність членів колективу; надає їм можливість самостійного вибору методів і способів виконання рішення; б) схильний нав'язувати свої методи і способи виконання рішення; в) все бере на себе; 14. Як він контролює виконання рішення? а) здійснює слабкий контроль за виконанням рішення; б) розвиває колективний контроль і взаємну вимогливість; в) не здійснює ніякого контролю. г) жорстко контролює виконання кожного рішення; д) .................................................. 15. Як староста впливає на товаришів? а) позитивні форми стимулювання (різноманітні види заохочення); б) прямі методи спонукання до дії (наказ, команду, розпорядження, вимогу); в) негативні форми стимулювання (осуд, несхвалення, зауваження); г) непрямі методи дії на учнів(пропозиція, порада, прохання, рекомендація); д) …………………… 16. Як він відноситься до товаришів? а) схильний до гарних особистих відносин при слабких ділових контактах? б) схильний до ділових відносин; в) завжди справедливий по відношенню до інших; г) не любить, коли товариші звертаються до нього з різними пропозиціями; д) часто буває неуважний до прохань товаришів; е) схильний вступати і в тісні ділові контакти і в хороші особисті відносини; ж) ………………………………….. 17. Як він реагує на критику? а) схильний вислуховувати критику і погоджуватися з нею, але в подальшій роботі не ураховує її; б) не схильний сприймати критику, але зауваження схильний приймати і ураховувати в роботі; в) не любить критику; г) …………………….. 18. Як реалізується значуща для класного колективу інформація? а) староста всі потрібні відомості старається зосередить в своїх руках, довіряючи їх лише вузькому кругу осіб; б) заохочує обмін інформацією в класі; в) ……………………. 19. Твоє особисте відношення до старости (в відповідній графі поставте “х”).
А тепер оціни роль деяких хлопців у житті класу. 20. Який вплив робить на колектив __________________________________________________? а) відіграє провідну роль; б) впливає на створення колективу; в)сприяє зміцненню колективу; г) часто допомагає колективу; д) іноді допомагає колективу; е) байдужий до колективу; ж) цурається колективу; з) перешкоджає колективу; и) навмисно перешкоджає колективу; к) ………………………………….. 21. Як колектив оцінює_____________________? а) користується великим авторитетом в колективі; колектив: б) колектив зважає на його (її) думку; в) визнає його (її) своїм членом; г) байдужий до нього (неї); д) відноситься до нього (неї) з упередженням; е) випробовує до нього (неї) недовір'я; ж) зовсім не довіряє їй (йому); з) хоче позбутися його (її). 22. Практичний внесок в роботу колективу __________________________________________________. Він (вона) а) сприяє своїми справами успіху колективу; б) робить все, що може, але впливає на успіхи колективу недостатньо; в) практично не впливає на успіхи колективу; г) своїми справами знижує успіхи колективу; д) зводить нанівець успіхи колективу; е) ………………………………………. 23. І на закінчення просимо тебе дати оцінку організації всієї роботи у вашому класі: Робота організована а) добре, всі члени колективу беруть активну участь в справах її організації; б) добре, але працює тільки актив; в) погано, нечітко визначене права і обов'язки в класі, справи класу не всіх хвилюють; г) ……………………………………. Читайте також:
|
|||||||||||||
|