МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Питання для перевірки знаньСемінарське заняття № 4. Світовий досвід функціонування кадастрових систем. Семінарське заняття № 3. ГІС технології в кадастрових системах. Практична частина. Практична робота № 2. Обрахування площі земельних ділянок. Індексні кадастрові карти Практична частина. Практична робота № 1. Кадастрові роботи. ТЕМАТИКА ТА ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ПРАКТИЧНИХ ТА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Теоретична частина. 1. Види і сутність кадастрових робіт. 2. Складання техніко-економічного обгрунтування для створення земельно-кадастрової карти району. 3. Присвоєння та визначення кадастрового номеру земельної ділянки. Розробка графічної роботи - «Кадастровий план земельної ділянки» у масштабі 1꞉2000.
Теоретична частина.
Виконання графічної роботи «Індексна кадастрова карта адміністративно-територіальної одиниці» у масштабі 1꞉2000
1. Характеристика найпоширеніших ГІС пакетів; 2. Програма Digital у кадастровій діяльності; 3. Визначення можливостей й обмежень застосування комп'ютерних технологій при веденні кадастру. Обрати країну та вивчити її кадастрову систему за наступним логічним викладом:
Тестовий контроль з дисципліни «Кадастрові системи» студента ___________________________________ групи______, ______курсу
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|