Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання для перевірки знань

Семінарське заняття № 4. Світовий досвід функціонування кадастрових систем.

Семінарське заняття № 3. ГІС технології в кадастрових системах.

Практична частина.

Практична робота № 2. Обрахування площі земельних ділянок. Індексні кадастрові карти

Практична частина.

Практична робота № 1. Кадастрові роботи.

ТЕМАТИКА ТА ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ПРАКТИЧНИХ ТА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

 

Теоретична частина.

1. Види і сутність кадастрових робіт.

2. Складання техніко-економічного обгрунтування для створення земельно-кадастрової карти району.

3. Присвоєння та визначення кадастрового номеру земельної ділянки.

Розробка графічної роботи - «Кадастровий план земельної ділянки» у масштабі 1꞉2000.

 

Теоретична частина.

  1. Способи обрахування площі земельних ділянок та проектування відводу земельної ділянки.
  2. Індексні кадастрові карти, вимоги до створення, призначення.

Виконання графічної роботи «Індексна кадастрова карта адміністративно-територіальної одиниці» у масштабі 1꞉2000

 

1. Характеристика найпоширеніших ГІС пакетів;

2. Програма Digital у кадастровій діяльності;

3. Визначення можливостей й обмежень застосування комп'ютерних технологій при веденні кадастру.

Обрати країну та вивчити її кадастрову систему за наступним логічним викладом:

  1. Коротка характеристика країни
  2. Наявність та стан кадастрової системи. Види та класифікація кадастрів.
  3. Нормативне підгрунтя функціонування кадастрової системи. Наявність стандартів.
  4. Функціональна модель кадастрової системи.
  5. Кадастрова інформація. Визначення кадастрової інформації.
  6. Спосіб обробки кадастрової інформації.
  7. Програмне забезпечення кадастрової системи.
  8. Структура управління кадастрами в країні.
- ВАРІАНТ 1. - ВАРІАНТ 2.
Дати визначення поняттю: «комплекс стандартів»   Дати визначення поняттю: «стандарт»
Дати визначення поняттю: «технічний регламент» Дати визначення поняттю: «класифікатор»  
Що таке ДЗК У?   У чому полягають земельно-кадастрові роботи?
4. Перерахувати види документації, які належать до «земельно-кадастрової документації» Перерахувати види діяльності, які належать до «земельно-кадастрової діяльності»
У чому полягають земельно-кадастрові роботи? Перерахуйте відомі Вам кадастри в Україні.
6. Назвіть структурні елементи системи ДЗК? 6. Що належить до системи ДЗК?
7. Чи є кадастрова система необхідним інструментом для ефективного функціонування ринкової економіки, якщо так, то чому? 7. Яку роль відігає кадастрова система в управлінні земельними ресурсами?
8. У чому полягає модель реєстрації нерухомості (формальна структура)? 8. Назвіть складові формальної структури моделі реєстрації.
9. Розкрийте зміст функції кадастрової системи щодо захисту прав власності на нерухомість з боку держави. Як Ви можете пояснити роль кадастрових систем в стратегічному плануванні розвитку територій?
10. Перерахуйте відомі Вам кадастри в Україні. Що таке АС ДЗК У?

Тестовий контроль з дисципліни «Кадастрові системи»

студента ___________________________________ групи______, ______курсу

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Питання самоконтролю.
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Питання для самоконтолю
  11. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кадастрова система Канади. | Що таке ЄСНПА ДЗК?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.