Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання

Встановити ознаки управління як системи за основними ознаками:

1. Наявність мети: створити умови для досягнення мети організації, забезпечити оптимальне функціонування та розвиток.

2. Наявність складових елементів, компонентів, частин, з яких утво­рюється система: аналіз, планування, організація, контроль, регу­лювання (тобто — функції управління).

3. Наявність зв'язків між елементами — структура: функції, послідовно змінюючи одна одну утворюють управлінський цикл; кожна функ­ція має своє місце в структурі управлінської діяльності; порушення цього впливає на ефективність діяльності.

4. Наявність функціональних завдань кожного елементу, які не дублю­ються: кожна функція спрямована на досягнення загальних цілей управління, проте має свої конкретні цілі та специфічні завдання (порівняйте: планування і контроль).

5. Енергетика системи, за рахунок якої вона діє; керованість та са-мокерованість: діяльність керівника, його права та обов'язки ви­значені нормативно відповідно до посади; є офіційне призначення на посаду — це забезпечує певну керованість діяльності управлінця; проте основний зміст, добір форм та видів робіт керівник визначає сам; вступає у дію самоменеджмент.

6. Зв'язки із зовнішнім середовищем: залежність діяльності керівника від кадрів, умов фінансування, матеріальної бази організації, со­ціального замовлення та інших чинників є беззаперечною.

7. Система як цілісність має властивості, відмінні від властивостей її елементів: управлінська діяльність в цілому значно глибша, складніша за окремі функції, має інтегративні властивості.

Реальні переваги системного підходу до управління навчальним за­кладом

Уміння керівника бачити безліч структурних елементів школи як системи дозволяє: 1. Висвітлити недорозвиненість, слабкі місця, ліквідація яких підви­щить ефективність функціонування системи.

2. Бачити школу в цілому, комплексно (з висоти птичого польоту), а, відтак, краще прослідковується перспективність, стратегія, можна своєчасно підвищувати рівень цілісності.

3. Пізнавати школу з різних аспектів, що дозволяє поглиблювати знання про неї.

Таким чином:

• Системний підхід передбачає усвідомлення керівником навчаль­ного закладу як системи.

• Управління навчальним закладом як соціально-педагогічною системою повинно мати системний характер.

• Оволодіння системним підходом до управління навчальним за­кладом як системою є підґрунтям ефективності діяльності закладу та керівника.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система управління навчальним закладом | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.