Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система рівневих індикаторів і система описів курсів за типами

Спеціальні компетенції

Встановлено рівень значущості спеціальних компетенцій для першого і другого циклів.

До першого ступеня було віднесено таку загальні для різних предметних областей компетенції:

1) здатність демонструвати знання основ та історії дисципліни;

2) здатність логічно і послідовно викладати засвоєні знання;

3) здатність вникати в контекст нової інформації та давати її тлумачення;

4) уміння демонструвати розуміння загальної структури дисципліни і зв’язок між її розділами;

5) здатність розуміти і використовувати методи критичного аналізу і розвитку теорій;

6) здатність правильно використовувати методи і техніку дисципліни;

7) здатність оцінювати якість досліджень у певній предметній галузі;

8) здатність розуміти результати спостережень та експериментальних способів перевірки наукових теорій.

Випускники другого рівня повинні:

1) опанувати предметну галузь на більш високому рівні, тобто володіти новітніми методами та технікою (дослідження), знати новітні теорії та їх інтерпретації;

2) критично відстежувати та осмислювати розвиток теорії і практики;

3) оперувати методами незалежного дослідження і вміти пояснювати його результати на більш високому науковому рівні;

4) бути здатним зробити оригінальний внесок у дисципліну відповідно до канонів певної предметної галузі, наприклад, у рамках кваліфікаційної роботи;

5) продемонструвати оригінальність і творчий підхід;

6) оволодіти компетенціями на професійному рівні.

 

Два інші невід’ємні компоненти конструкції – це система рівневих індикаторів та система описів курсів за типами.

Якщо говорити про рівні, то за основу взято стандартну систему:

- курс базового рівня -В (вступ до предмета);

- курс проміжного рівня -І (призначений для формування поглиблених базових знань);

- курс просунутого -А (досконалішого) рівня;

- спеціалізований курс – S.

За типами курси поділяються на:

- основний – С курс (частина основної програми);

- зв’язаний – R – курс (підтримуючий основну програму);

- непрофілюючий – М – курс (необов’язковий).

Розподіл кредитів за рівнями і типами курсів робить систему позорою і простою для розуміння і користування, наприклад, 5 – А – R означає, що даний курс містить 5 одиниць трудомісткості (кредитів), є просунутим і підтримуючим.

Для того, щоб надати системі кредитів реального вартісного статусу і забезпечити адекватну роботу цієї системи, дуже важливо пов’язати кредити з механізмами забезпечення якості і дати чітке визначення критеріїв оцінки результатів навчання.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основний інструментарій формування європейського освітнього простору. | Технологія проектування інноваційного навчального середовища.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.