МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система рівневих індикаторів і система описів курсів за типамиСпеціальні компетенції Встановлено рівень значущості спеціальних компетенцій для першого і другого циклів. До першого ступеня було віднесено таку загальні для різних предметних областей компетенції: 1) здатність демонструвати знання основ та історії дисципліни; 2) здатність логічно і послідовно викладати засвоєні знання; 3) здатність вникати в контекст нової інформації та давати її тлумачення; 4) уміння демонструвати розуміння загальної структури дисципліни і зв’язок між її розділами; 5) здатність розуміти і використовувати методи критичного аналізу і розвитку теорій; 6) здатність правильно використовувати методи і техніку дисципліни; 7) здатність оцінювати якість досліджень у певній предметній галузі; 8) здатність розуміти результати спостережень та експериментальних способів перевірки наукових теорій. Випускники другого рівня повинні: 1) опанувати предметну галузь на більш високому рівні, тобто володіти новітніми методами та технікою (дослідження), знати новітні теорії та їх інтерпретації; 2) критично відстежувати та осмислювати розвиток теорії і практики; 3) оперувати методами незалежного дослідження і вміти пояснювати його результати на більш високому науковому рівні; 4) бути здатним зробити оригінальний внесок у дисципліну відповідно до канонів певної предметної галузі, наприклад, у рамках кваліфікаційної роботи; 5) продемонструвати оригінальність і творчий підхід; 6) оволодіти компетенціями на професійному рівні.
Два інші невід’ємні компоненти конструкції – це система рівневих індикаторів та система описів курсів за типами. Якщо говорити про рівні, то за основу взято стандартну систему: - курс базового рівня -В (вступ до предмета); - курс проміжного рівня -І (призначений для формування поглиблених базових знань); - курс просунутого -А (досконалішого) рівня; - спеціалізований курс – S. За типами курси поділяються на: - основний – С курс (частина основної програми); - зв’язаний – R – курс (підтримуючий основну програму); - непрофілюючий – М – курс (необов’язковий). Розподіл кредитів за рівнями і типами курсів робить систему позорою і простою для розуміння і користування, наприклад, 5 – А – R означає, що даний курс містить 5 одиниць трудомісткості (кредитів), є просунутим і підтримуючим. Для того, щоб надати системі кредитів реального вартісного статусу і забезпечити адекватну роботу цієї системи, дуже важливо пов’язати кредити з механізмами забезпечення якості і дати чітке визначення критеріїв оцінки результатів навчання.
Читайте також:
|
||||||||
|