Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 14. Локальні та регіональні інформаційні мережі в сучасних організаціях

Висновки по лекції.

Інтернетє всесвітньою інформаційною комп'ютерною мережею, що представляє собою об'єднання безлічі регіональних комп'ютерних мереж і комп'ютерів на різних програмних і апаратних платформах, які обмінюються один з одним інформацією по каналам телекомунікацій.

У мережі Інтернет для передачі даних використовується принцип комутації пакетів. Взаємодія всіх об'єктів мережі Інтернет забезпечуються використанням спільного мережевого протоколу ТСР/ІР.

Усі комп'ютери в мережі Інтернет поділяють на дві категорії:роботі станції та сервери. Способами доступу до мережі Інтернет є Dіal-Up, DSL, ІSDN, доступ по виділеним лініям, по локальній мережі, з використанням каналів кабельної телевізійної мережі, супутниковий доступ та з використанням бездротових технологій. Ланками зв'язку між клієнтами та Інтернетом є організації або приватні особи, так звані провайдери.

Основними інформаційними ресурсами Інтернетє гіпертекстова система WWW, електронна пошта (e-mail), віддалений доступ до мережі (Telnet), тематичні конференції (Usenet), IRC (розмова в мережі), ІР-телефонія і відеоконференції, а також FTP (протокол передавання файлів).

Основні напрямки використання Internet організацією: електронна пошта, телеконференції, електронні торги, електронна реклама за принципами прямої розсилки та "приходьте до нас", створення віртуальних організацій.

Електронна комерція або торгівля (e-commerce або e-trade) є одним з основних елементів електронного бізнесу, що охоплює будь-які форми ділових угод, укладання яких здійснюється електронними засобами замість фізичного обміну або безпосереднього фізичного контакту.Виділяють наступні моделі електронної комерції:В2С (business-to-consumer), В2В (business-to-business), С2С (consumer-to-consumer), С2В (consumer-to-business), G2C (government-to-consumer), C2G (consumer-to-government), G2G (government-to-government), В2G (business-to-government), G2В (government-to-business).

Необхідним елементом електронної комерції є електронні платежі, використання яких пов'язане з проблемами безпеки і збереження конфіденційності. Системи електронних платежів можна поділити на три групи:оплата за допомогою платіжних пластикових карток, розрахунки з використанням цифрової готівки та її модифікацій, а також розрахунки з використанням цифрової готівки, що зберігається у смарт-картах.

Основною формою активності організацій в Інтернет, способом реклами і засобом ведення електронного бізнесу є створення WEB-сайту організації.



Читайте також:

  1. Абонентський стик ISDN мережі
  2. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  3. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Аналіз вузьких місць у мережі
  6. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  7. Базові топології мережі
  8. Бальна оцінка стану контактної мережі
  9. Бездротові мережі
  10. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  11. Бюлетені та інші інформаційні матеріали, електронні видання
  12. В СУЧАСНИХ УМОВАХ




Переглядів: 914

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення віртуальних офісів і організацій. | Основні категорії, ключові поняття та визначення теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.