Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика складання та вивчення таблиць додавання і віднімання

 

Вивчення таблиць починається з теми «Додавання і віднімання в межах 10», на яку заплановано 52 години. Але це не означає, що діти опановуватимуть тільки таблиці додавання і віднімання. Протягом цього часу вони ознайомляться із властивостями «додавання» і «віднімання», навчаться встановлювати зв’язок між цими діями, ознайомляться з поняттям «більше на»; «менше на», вчитимуться розв’язувати текстові задачі на знаходження суми, остачі, на збільшення на кілька одиниць, на зменшення на кілька одиниць [27, с. 98-130].

Усі таблиці арифметичних дій можна умовно поділити на 3 групи:

1) таблиці додавання і віднімання в межах 10;

2) таблиці додавання і віднімання з переходом через десяток;

3) таблиці множення і ділення.

Їх опрацювання проходить майже однаково, тому вчителю слід докласти зусиль, щоб діти не втратили інтерес і щоб їхня увага не розшаровувалась. Для цього необхідно вміло добирати різні сюжети для тренувальних вправ, використовуючи яскравий наочний матеріал і різні види робіт.

Перші уроки на складання того чи іншого виду таблиць проходять з великою увагою вчителя до самого процесу складання таблиці, до розуміння їх суті. Надалі він уже менше звертає увагу на це і працює над закріпленням. Тут, як правило, застосовуються математичні диктанти, послідовне називання всієї таблиці або тільки її результатів, завдання з елементами гри, до яких можна віднести і змагання, а також завдання на основі структурних записів.

Молодші школярі засвоюють ті чи інші таблиці насамперед у процесі розв’язування прикладів на 2 дії, типу: 5 + 3 + 2; 3 + 2 – 4; 6 – 3 – 2. Це змушує дітей не лише знайти в таблиці відповідь до прикладу на «додавання» і «віднімання», а й деякий час тримати цю відповідь у пам’яті для використання її під час виконання дії.

Для швидкого вивчення таблиць арифметичних дій варто залучити до цієї роботи батьків.

Вправи, які доцільно запропонувати батькам для роботи з дітьми:

1. Пригадай, до якого числа треба додати 5, щоб отримати 8, від якого числа треба відняти 4, щоб отримати 6 і т. д.

2. Я назву числа, а ти збільш їх на 3 і скажи, які отримаєш відповіді.

Для кращого засвоєння табличних випадків «додавання», «віднімання», вчитель має до кінця початкової школи під час математичних диктантів, усної лічби, роботи над геометричним матеріалом та величинами повертатися до цих прикладів.

Опрацювання таблиць арифметичних дій – дуже важливий аспект. Бажано ретельно вивчати досвід учителів, які досягають добрих результатів під час опанування цих тем, висвітлити підсумки цього вивчення на сторінках журналів, на нарадах, семінарах та конференціях.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 2400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст системи елементарних опорних сигналів | Приклад уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.