МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання 1У серпні 2000 р. Кравченка підвозив до роботи його друг Ткачов на особистому автомобілі. Але під час руху Ткачов не справився з керуванням і врізався у стовп, внаслідок чого Кравченко отримав тілесні ушкодження, які призвели до стійкої втрати працездатності. Кравченко був вимушений перейти на іншу, менш оплачувану роботу. Враховуючи приятельські відносини з Ткачовим, претензій на його адресу не робив. У вересні 2004 р. Кравченко посварився з Ткачовим і звернувся до суду з позовом про відшкодування шкоди, заподіяної здоров’ю, за весь час з моменту аварії. Чи сплив строк позовної давності? Чи має право суд задовольнити вимогу Кравченка? Завдання 2 Громадянин Шевчук у серпні 2013 р. вніс до комерційного банку вклад у сумі 20 тис. грн.. За умови договору банківського вкладу банк зобов’язувався видати вклад та відповідні проценти на наступний день після пред’явлення вимоги вкладника, яка може бути здійснена у будь-який час. 30 грудня 2013 р. Шевчук звернувся до банку з вимогою одержати свій вклад та проценти у повному розмірі. Працівник банку запросив його з’явитися за грошима 31 грудня об 11-1 годині. Шевчук з’явився до банку за одержанням грошей 31 грудня 2013 р. о 14 годині. Однак у банкові йому повідомили, що одержати гроші він вже не може, оскільки такі операції (щодо видачі готівки в таких розмірах) банк вчиняє тільки до 12 години дня, й запросили його з’явитися за одержанням грошей 3 січня, тобто в найближчий після святкових робочий день. 3 січня Шевчук з’явився до банку з вимогою виплатити йому суму вкладу, суму процентів, що нараховані на вклад, а також наполягав на сплаті банком пені у розмірі 3% за прострочення виплати вкладу з 31 грудня до 3 січня. Вимогу щодо пені він обґрунтував, посилаючись на умови договору, за яким у разі затримки виплати банк повинен сплачувати пеню у розмірі 1 % за кожен день прострочення. Як обчислити закінчення строку виконання банком обов’язку щодо виплати вкладу? Чи мало місце прострочення з боку банку? Якщо так, то як визначити кількість днів прострочення? Завдання 3 Проаналізуйте 2-3 наукові статті за питаннями теми. Зробить їх порівняльний аналіз.
Завдання 4 Підготуйте доповідь та презентацію за питаннями теми. ТЕМА 11. Представництво та довіреність. Завдання 1 Скласти проект довіреності: а) на одержання стипендії б) на одержання поштової кореспонденції в) на ведення цивільної справи в суді Завдання 2 Навести порівняльну характеристику: довіреності та договору доручення; довіреності та договору комісії Читайте також:
|
||||||||
|