МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання 3
Відомий скрипаль, професор консерваторії, власник скрипки відомого майстра Гварнері вирішив залишити після своєї смерті цю скрипку своєму талановитому учневі Зельницькому. Розуміючи, що це рішення може не сподобатися його близьким, котрі оспорюватимуть такий заповіт, професор уклав з учнем договір купівлі-продажу цієї скрипки, оформивши його у простій письмовій формі. Ніяких грошей він, звісно, від учня не брав, а документ передав йому як свідчення вчиненого між ними правочину. Про це знав знайомий молодого скрипаля, який після смерті професора повідомив це його спадкоємцям. Спадкоємці звернулися до Зельницького з вимогою повернути їм скрипку, той запропонував натомість скрипки прийняти від нього грошову суму, зазначену в договорі купівлі-продажу. Спадкоємці звернулися до суду. Яким має бути рішення суду? Чи є підстави для визнання такого правочину недійсним? Якщо так, то які наслідки мають бути застосовані? Завдання 4
Проаналізуйте 2-3 наукові статті за питаннями теми. Зробить їх порівняльний аналіз.
Завдання 5 Підготуйте доповідь та презентацію за питаннями теми. ТЕМА 9. Особисті немайнові права фізичної особи. Завдання 1 У військовому часописі була опублікована стаття про період репресій 30-х рр., у якій, зокрема, вказувалося, що член Верховного Суду держави Гречихін брав участь у фабрикації неправомірних вироків. У редакцію звернулася дочка Гречихіна з проханням опублікувати спростування зазначених повідомлень, оскільки, на її думку, Гречихін був не катом, а жертвою: у 1939 р. його заарештували, обвинуватили у належності до масонської організації та участі в підготовці вибуху Московського Кремля, а потім розстріляли. У 1988 р. Військовою колегією Верховного Суду СРСР Гречихін був реабілітований. Редакція відмовилася опублікувати спростування на тій підставі, що дочка Гречихіна не пред’явила доказів того, що опублікована інформація не відповідає дійсності, у той час як автор статті мав у своєму розпорядженні переконливі свідчення достовірності цієї інформації. Гречихін був реабілітований у зв’язку з непричетністю до інкримінованих йому діянь, а не за фактами, зазначеними в публікації. Розв’язати справу.
Завдання 2 Проаналізуйте 2-3 наукові статті за питаннями теми. Зробить їх порівняльний аналіз.
Завдання 3 Підготуйте доповідь та презентацію за питаннями теми. ТЕМА 10. Строки та терміни. Позовна давність. Читайте також:
|
||||||||
|