Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ

1. Обрати довільним чином значення напруги для елемента живлення та опору навантаження, обрати транзистор з переліку наявних, визначити рекомендовані для нього струми бази та колектора. Розрахувати величини Rк та RБ (див. рис. 8.1).

2. Зібрати схему за рис. 8.2. Встановити розраховані величини резисторів. За необхідності змінити встановлені величини для налагодження ро­боти підсилювального каскаду за постійним струмом. Зарисувати схе­му з підібраними значеннями резисторів, зазначити покази приладів.

3. Додати до схеми генератор, навантаження та осцилограф (рис. 8.3). Визначити максимальну вхідну напругу та коефіцієнт підсилення. Результати додати до звіту.

4. Обрати довільне значення коефіцієнту підсилення, менше за максимальне, визначене у п. 3. Провести розрахунки стандартного підсилювального каскаду для обраного підсилення (див. формулу (1) та приклад розрахунку).

5. Налагодити стандартний підсилювальний каскад за постійним струмом (див. рис. 8.5). Зарисувати схему з підібраними значеннями резисторів у звіт, зазначити покази приладів.

6. Налагодити стандартний підсилювальний каскад за змінним струмом (див. рис. 8.6). Визначити коефіцієнт підсилення, порівняти його з закладеним у п. 4. Зарисувати кінцеву схему. Зробити висновки.

 

 

ЧАСТИНА ІІ

 

ОСНОВИ

ТЕОРІЇ

СИГНАЛІВ

 

Лабораторна робота № 9.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Режим за змінним струмом. | Генерування гармонічних сигналів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.06 сек.