Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методологія вивчення психічного здоров’я

Атрибутивно-категорійний підхід  

 

 

 
 

 


       
   
Прогностичний підхід
Нормативний підхід  

 

 


 

Інтегративний підхід

 

Відповідно до атрибутивно-категорійного підходу психічне здоров’я людини характеризується відсутністю виражених нервово-психічних розладів, певним резервом сил, що дозволяє подолати несподівані стреси або утруднення, а також стійкою рівновагою між організмом та навколишнім світом.

Отже,головний атрибут психічного здоров’я – не лише відсутність психічних захворювань, але й нервово–психічний розвиток, що відповідає вікові, а також сприятливий функціональний стан організму і, передусім, вищої нервової системи та сенсорних систем організму

Провідні критерії психічного здоров’я:

· відсутність або наявність виражених форм психічних захворювань та граничних нервово-психічних розладів;

· гармонійність психічного розвитку та його відповідність вікові;

· показники стану провідних соціально- і професійно-значущих психофізіологічних функцій та особливостей особистості (функціональний стан центральної нервової системи, зорової, слухової, сенсорних систем соматосенсорного аналізатору, властивості нервових процесів, уваги, пам’яті, темпераменту і характеру, розумової працездатності тощо), які зумовлюють ефективне виконання різноманітних навчальних, професійних або побутових завдань у повсякденній діяльності.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Актуальні проблеми психогігієни | СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ ЛЮДИНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.