Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання на лабораторну роботу

  ВАРІАНТ № 1     ВАРІАНТ № 2
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012
3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів учаться на “4” і “5”?   3. Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Обґрунтуйте відповідь.
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 9710   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 13210
5. Порівняй два числа (що більше?): 5510 або 1101012   5. Порівняй два числа (що більше?): 6510 або 1101012
6. Яке з чисел 1000000001 або 0111111110 парне?   6. Яке з чисел 11000000001 або 00111111110 парне?
7. Скласти два числа в 2-й системі числення: а) 11001112 11100012 б) 1112 1102   7. Скласти два числа в 2-й системі числення: а) 111001112 111000102 б) 101112 101012
8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 110101012 - 11102 б) 10111012 - 111011012
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1
10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *100**002
 
  ВАРІАНТ № 3     ВАРІАНТ № 4
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012   1. Перевести число 2→10 систему числення: 10011102
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110111002 + 1101112 б) 110011002 + 11011112   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11010112 + 1101002 б) 111002 + 1110112

 

Продовження табл.

3. У класі 1000112 учнів. 1100002 % – учаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів навчаються на “4” і “5”?   3. У класі 1001112 учнів. 1111002 % – учаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 6510   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 3710
5. Порівняй два числа (що більше?): 3510 або 1001112   5. Порівняй два числа (що більше?): 3910 або 10010112
6. Яке з чисел 1000001101 або 01111110 парне?   6. Яке з чисел 10000001 або 0111111110 парне?
7. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1101112 1100012 б) 1101112 1101002.   7. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111112 110012 б) 1101112 1111012
8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110111002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 11010112 - 1101002 б) 111002 - 1110112
9. Вставити пропущені цифри: * 1 * 1 * 1 + 1 * 1 * * 0 * 0 1 0 0   9. Вставити пропущені цифри: * * 0 1 0 + * 0 * 1 1 * * 1 1 1 0 1 1 0 0 *
10. Вставити пропущені цифри: 3*10 = ***0112   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = 10*0**02

 

  ВАРІАНТ № 5     ВАРІАНТ № 6
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012 .   1. Перевести число з 2→10 систему числення:10011012.
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012
3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – учаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. У класі 1000112 учнів. 1110002 % – учаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
4. Яке з чисел 1000011 або 01111110 непарне?   4. Яке з чисел 1011001 або 01111110 непарне?
5. Перевести число з 10→2 систему числення: 4510   5. Перевести число з 10→2 систему числення: 2510

Продовження табл.

6. Порівняй два числа: 3510 або 1000012   6. Порівняй два числа: 7910 або 1001112
7. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111111112 111000102 б) 1010112 1010112   7. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 00000102 б) 1001112 1010102
8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1
10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *1000*002   10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2
 
  ВАРІАНТ № 7     ВАРІАНТ № 8
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11010112 + 1101002 б) 111002 + 1110112   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110111002 + 1101112 б) 110011002 + 11011112
3. У класі 1000012 учнів. 1011002 % – вчаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?   3. У класі 1001112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
4. Яке з чисел 110000001 або 01111110 парне?   4. Яке з чисел 1000000001 або 111110 непарне?
5. Перевести число з 10→2 систему числення: 4510   5. Перевести число з 10→2 систему числення: 15110
6. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 111000102 б) 101112 101012   6. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1001112 1100102 б) 10112 10112
7. Порівняй два числа (що більше?): 3510 або 1001012   7. Порівняй два числа (що більше?): 11410 або 111112

Продовження табл.

8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110111002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 11010112 - 1101002 б) 111002 - 1110112
9. Вставити пропущені цифри: * 1 * 1 * 1 + 1 * 1 * * 0 * 0 1 0 0   9. Вставити пропущені цифри: * * 0 1 0 + * 0 * 1 1 * * 1 1 1 0 1 1 0 0 *
10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = 10*0**02   10. Вставити пропущені цифри: 3*10 = ***0112

 

  ВАРІАНТ № 9     ВАРІАНТ № 10
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012
3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 9710   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 13210
5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 110101012 - 11102 б) 10111012 - 111011012   5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012
6. Порівняй два числа (що більше?): 16410 або 11012   6. Порівняй два числа (що більше?): 7710 або 10012
7. Яке з чисел 110000 або 01111110 неарне?   7. Яке з чисел 110000001 або 01110 парне?
8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11001112 11000102 б) 100001112 101011112   8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 001112 110102 б) 10112 10112
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1

Продовження табл.

10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *100**002
 
  ВАРІАНТ № 11     ВАРІАНТ № 12
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11010112 + 1101002 б) 111002 + 1110112   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110111002 + 1101112 б) 110011002 + 11011112
3. У класі 1000112 учнів. 1011002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. У класі 1011112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 15110   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 6510
5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 11010112 - 1101002 б) 111002 - 1110112   5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110111002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112
6. Яке з чисел 1010001 або 0111111110 непарне?   6. Яке з чисел 10000001 або 010111110 парне?
7. Порівняй два числа (що більше?): 13510 або 1001112   7. Порівняй два числа (що більше?): 16510 або 1001112
8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11100112 11000102 б) 10111112 10111012   8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110012 1110002 б) 10112 10112
9. Вставити пропущені цифри: * 1 * 1 * 1 + 1 * 1 * * 0 * 0 1 0 0   9. Вставити пропущені цифри: * * 0 1 0 + * 0 * 1 1 * * 1 1 1 0 1 1 0 0 *
10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = 10*0**02   10. Вставити пропущені цифри: 3*10 = ***0112

 

  ВАРІАНТ № 13     ВАРІАНТ № 14
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012

Продовження табл.

2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012
3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це? Чому?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 9710   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 13210
5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 110101012 - 11102 б) 10111012 - 111011012   5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012
6. Яке з чисел 1000000001 або 01110110 парне?   6. Яке з чисел 101001 або 0111111110 непарне?
7. Порівняй два числа (що більше?): 1510 або 1012   7. Порівняй два числа (що більше?): 10310 або 01112
8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110012 1110102 б) 00101112 10111012   8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11112 11102 б) 10112 10112
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1
10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *100**002
 
  ВАРІАНТ № 15     ВАРІАНТ № 16
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110111002 + 1101112 б) 110011002 + 11011112   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11010112 + 1101002 б) 111002 + 1110112
3. У класі 1000112 учнів. 11102 % – вчаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?   3. У класі 1000112 учнів. 111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?

Продовження табл.

4. Перевести число з 10→2 систему числення: 9510   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 15810
5. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 111000102 б) 101112 101012   5. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 111000102 б) 101112 101012
6. Яке з чисел 1000000001 або 0111111110 парне?   6. Яке з чисел 100001 або 0111111110 непарне?
7. Порівняй два числа (що більше?): 31510 або 1001112   7. Порівняй два числа (що більше?): 42510 або 1101012
8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 11010112 - 1101002 б) 111002 - 1110112   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110111002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112
9. Вставити пропущені цифри: * 1 * 1 * 1 + 1 * 1 * * 0 * 0 1 0 0   9. Вставити пропущені цифри: * * 0 1 0 + * 0 * 1 1 * * 1 1 1 0 1 1 0 0 *
10. Вставити пропущені цифри: 3*10 = ***0112   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = 10*0*002

 

  ВАРІАНТ № 17     ВАРІАНТ № 18
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012
3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це? Чому?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 11210   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 19710
5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 110101012 - 11102 б) 10111012 - 111011012   5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012

Продовження табл.

6. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111101112 111000102 б) 100112 101012   6. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 100000102 б) 101112 100012
7. Порівняй два числа (що більше?): 8510 або 11012   7. Порівняй два числа (що більше?): 52510 або 1101012
8. Яке з чисел 100101 або 01111110 непарне?   8. Яке з чисел 110001 або 010111110 парне?
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1
10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *1000*002   10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2
 
  ВАРІАНТ № 19     ВАРІАНТ № 20
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11010112 + 1101002 б) 111002 + 1110112   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110111002 + 1101112 б) 110011002 + 11011112
3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. У класі 10112 учнів. 11002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
4. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 001112 000102 б) 10112 01012   4. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110012 1110102 б) 10112 11012
5. Перевести число з 10→2 систему числення: 25110   5. Перевести число з 10→2 систему числення: 8510
6. Яке з чисел 100100 або 010111110 парне?   6. Яке з чисел 10000001 або 01111110 непарне?
7. Порівняй два числа (що більше?): 23510 або 100112   7. Порівняй два числа (що більше?): 36510 або 100112
8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110111002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112

Продовження табл.

9. Вставити пропущені цифри: * 1 * 1 * 1 + 1 * 1 * * 0 * 0 1 0 0   9. Вставити пропущені цифри: * * 0 1 0 + * 0 * 1 1 * * 1 1 1 0 1 1 0 0 *
10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = 10*0*002   10. Вставити пропущені цифри: 3*10 = ***0112

 

  ВАРІАНТ № 21     ВАРІАНТ № 22
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012
3. У класі 1010112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це? Чому?
4. Перевести число з десяткової системи числення в двійкову: 9810 .   4. Перевести число з десяткової системи числення в двійкову: 10210 .
5. Яке з чисел 1001101 або 01011010 непарне?   5. Яке з чисел 100111 або 010101110 парне?
6. Перевести число з 10→2 систему числення: 6810   6. Перевести число з 10→2 систему числення: 7810
7. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 110101012 - 11102 б) 10111012 - 111011012   7. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012
8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 111000102 б) 101112 101012   8. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 111000102 б) 101112 101012
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1
10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *1000*002

 

Продовження табл.

  ВАРІАНТ № 23     ВАРІАНТ № 24
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110111002 + 1101112 б) 110011002 + 11011112   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 11010112 + 1101002 б) 111002 + 1110112
3. У класі 1110112 учнів. 111002 % – вчаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?   3. У класі 1001112 учнів. 1011002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 6510   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 15110
5. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1110012 1100102 б) 101112 101012   5. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 1001112 1100102 б) 101012 101112
6. Яке з чисел 1001001 або 01111010 парне?   6. Яке з чисел 100001001 або 011110 непарне?
7. Порівняй два числа (що більше?): 23510 або 1011112   7. Порівняй два числа (що більше?): 63510 або 10112
8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 1110111002 - 1101112 б) 110011002 - 11011112   8. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 11010112 - 1101002 б) 111002 - 1110112
9. Вставити пропущені цифри: * 1 * 1 * 1 + 1 * 1 * * 0 * 0 1 0 0   9. Вставити пропущені цифри: * * 0 1 0 + * 0 * 1 1 * * 1 1 1 0 1 1 0 0 *
10. Вставити пропущені цифри: 3*10 = ***0112   10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = 10*0*002

 

  ВАРІАНТ № 25     ВАРІАНТ № 26
1. Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012   1. Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 110101012 + 11102 б) 10111012 + 111011012   2. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 + 11100012 б) 1101112 + 11012

Продовження табл.

3. У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?   3. Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це?
4. Перевести число з 10→2 систему числення: 11210   4. Перевести число з 10→2 систему числення: 10710
5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 110101012 - 11102 б) 10111012 - 111011012   5. Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення: а) 111001112 - 11100012 б) 1101112 - 11012
6. Яке з чисел 10011 або 0111010 непарне?   6. Яке з чисел 101001 або 0111010 парне?
7. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001002 111000102 б) 101012 101012   7. Скласти два числа в двійковій системі числення: а) 111001112 111000002 б) 101112 101112
8. Порівняй два числа (що більше?): 27510 або 1011112   8. Порівняй два числа (що більше?): 23510 або 1001112
9. Вставити пропущені цифри: * 0 1 1 0 + ** 1 0 * 1 1 0 1 * * 0 1   9. Вставити пропущені цифри: 1* 0 1 0 * + * 0 * 1 1 * 0 0 * 0 * 1
10. Вставити пропущені цифри: 6*10 = *1000*002   10. Вставити пропущені цифри: 1*210 = 11*101*2

 

Контрольні запитання

1. Що таке система числення?

2. Які типи систем числення ви знаєте?

3. Як проводять додавання і віднімання чисел у двійковій системі числення?

4. Що таке основа позиційної системи числення?

5. У чому полягає проблема вибору системи числення для подання чисел у пам'яті комп'ютера?

6. За яким правилом переводяться числа в десяткову систему числення?

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Представлення від'ємних і дробових чисел у пам'яті комп'ютера | Лабораторна робота № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.