| ВАРІАНТ № 1
| | | ВАРІАНТ № 2
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 + 11100012
б) 1101112 + 11012
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 110101012 + 11102
б) 10111012 + 111011012
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів учаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Обґрунтуйте відповідь.
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 9710
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 13210
|
5.
| Порівняй два числа (що більше?):
5510 або 1101012
|
| 5.
| Порівняй два числа (що більше?): 6510 або 1101012
|
6.
| Яке з чисел 1000000001 або 0111111110 парне?
|
| 6.
| Яке з чисел 11000000001 або 00111111110 парне?
|
7.
| Скласти два числа в 2-й системі числення:
а) 11001112 11100012
б) 1112 1102
|
| 7.
| Скласти два числа в 2-й системі числення:
а) 111001112 111000102
б) 101112 101012
|
8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
| 8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 110101012 - 11102
б) 10111012 - 111011012
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *100**002
|
|
| ВАРІАНТ № 3
|
|
| ВАРІАНТ № 4
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012
|
| 1.
| Перевести число 2→10 систему числення: 10011102
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110111002 + 1101112
б) 110011002 + 11011112
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11010112 + 1101002
б) 111002 + 1110112
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1100002 % – учаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів навчаються на “4” і “5”?
|
| 3.
| У класі 1001112 учнів. 1111002 % – учаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 6510
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 3710
|
5.
| Порівняй два числа (що більше?):
3510 або 1001112
|
| 5.
| Порівняй два числа (що більше?): 3910 або 10010112
|
6.
| Яке з чисел 1000001101 або 01111110 парне?
|
| 6.
| Яке з чисел 10000001 або 0111111110 парне?
|
7.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1101112 1100012
б) 1101112 1101002.
|
| 7.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111112 110012
б) 1101112 1111012
|
8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 1110111002 - 1101112
б) 110011002 - 11011112
|
| 8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 11010112 - 1101002
б) 111002 - 1110112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 1 * 1 * 1
+ 1 * 1 *
* 0 * 0 1 0 0
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
* * 0 1 0
+ * 0 * 1 1 * * 1
1 1 0 1 1 0 0 *
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
3*10 = ***0112
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = 10*0**02
|
| ВАРІАНТ № 5
| | | ВАРІАНТ № 6
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012 .
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення:10011012.
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 110101012 + 11102
б) 10111012 + 111011012
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 + 11100012
б) 1101112 + 11012
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – учаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| У класі 1000112 учнів. 1110002 % – учаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
|
4.
| Яке з чисел 1000011 або 01111110 непарне?
|
| 4.
| Яке з чисел 1011001 або 01111110 непарне?
|
5.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 4510
|
| 5.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 2510
|
6.
| Порівняй два числа:
3510 або 1000012
|
| 6.
| Порівняй два числа:
7910 або 1001112
|
7.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111111112 111000102
б) 1010112 1010112
|
| 7.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 00000102
б) 1001112 1010102
|
8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
| 8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *1000*002
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
|
| ВАРІАНТ № 7
|
|
| ВАРІАНТ № 8
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11010112 + 1101002
б) 111002 + 1110112
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110111002 + 1101112
б) 110011002 + 11011112
|
3.
| У класі 1000012 учнів. 1011002 % – вчаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
|
| 3.
| У класі 1001112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
4.
| Яке з чисел 110000001 або 01111110 парне?
|
| 4.
| Яке з чисел 1000000001 або 111110 непарне?
|
5.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 4510
|
| 5.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 15110
|
6.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 111000102
б) 101112 101012
|
| 6.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1001112 1100102
б) 10112 10112
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?):
3510 або 1001012
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 11410 або 111112
|
| ВАРІАНТ № 9
| | | ВАРІАНТ № 10
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 + 11100012
б) 1101112 + 11012
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 110101012 + 11102
б) 10111012 + 111011012
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 9710
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 13210
|
5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 110101012 - 11102
б) 10111012 - 111011012
|
| 5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
6.
| Порівняй два числа (що більше?): 16410 або 11012
|
| 6.
| Порівняй два числа (що більше?): 7710 або 10012
|
7.
| Яке з чисел 110000 або 01111110 неарне?
|
| 7.
| Яке з чисел 110000001 або 01110 парне?
|
8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11001112 11000102
б) 100001112 101011112
|
| 8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 001112 110102
б) 10112 10112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *100**002
|
|
| ВАРІАНТ № 11
|
|
| ВАРІАНТ № 12
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11010112 + 1101002
б) 111002 + 1110112
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110111002 + 1101112
б) 110011002 + 11011112
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1011002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| У класі 1011112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 15110
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 6510
|
5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 11010112 - 1101002
б) 111002 - 1110112
|
| 5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 1110111002 - 1101112
б) 110011002 - 11011112
|
6.
| Яке з чисел 1010001 або 0111111110 непарне?
|
| 6.
| Яке з чисел 10000001 або 010111110 парне?
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?): 13510 або 1001112
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 16510 або 1001112
|
8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11100112 11000102
б) 10111112 10111012
|
| 8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110012 1110002
б) 10112 10112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 1 * 1 * 1
+ 1 * 1 *
* 0 * 0 1 0 0
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
* * 0 1 0
+ * 0 * 1 1 * * 1
1 1 0 1 1 0 0 *
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = 10*0**02
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
3*10 = ***0112
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 + 11100012
б) 1101112 + 11012
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 110101012 + 11102
б) 10111012 + 111011012
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це? Чому?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 9710
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 13210
|
5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 110101012 - 11102
б) 10111012 - 111011012
|
| 5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
6.
| Яке з чисел 1000000001 або 01110110 парне?
|
| 6.
| Яке з чисел 101001 або 0111111110 непарне?
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?): 1510 або 1012
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 10310 або 01112
|
8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110012 1110102
б) 00101112 10111012
|
| 8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11112 11102
б) 10112 10112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *100**002
|
|
| ВАРІАНТ № 15
|
|
| ВАРІАНТ № 16
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110111002 + 1101112
б) 110011002 + 11011112
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11010112 + 1101002
б) 111002 + 1110112
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 11102 % – вчаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
|
| 3.
| У класі 1000112 учнів. 111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 9510
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 15810
|
5.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 111000102
б) 101112 101012
|
| 5.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 111000102
б) 101112 101012
|
6.
| Яке з чисел 1000000001 або 0111111110 парне?
|
| 6.
| Яке з чисел 100001 або 0111111110 непарне?
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?):
31510 або 1001112
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 42510 або 1101012
|
8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 11010112 - 1101002
б) 111002 - 1110112
|
| 8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 1110111002 - 1101112
б) 110011002 - 11011112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 1 * 1 * 1
+ 1 * 1 *
* 0 * 0 1 0 0
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
* * 0 1 0
+ * 0 * 1 1 * * 1
1 1 0 1 1 0 0 *
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
3*10 = ***0112
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = 10*0*002
|
| ВАРІАНТ № 17
| | | ВАРІАНТ № 18
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 110101012 + 11102
б) 10111012 + 111011012
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 + 11100012
б) 1101112 + 11012
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це? Чому?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 11210
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 19710
|
5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 110101012 - 11102
б) 10111012 - 111011012
|
| 5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
6.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111101112 111000102
б) 100112 101012
|
| 6.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 100000102
б) 101112 100012
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?): 8510 або 11012
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 52510 або 1101012
|
8.
| Яке з чисел 100101 або 01111110 непарне?
|
| 8.
| Яке з чисел 110001 або 010111110 парне?
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *1000*002
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
|
| ВАРІАНТ № 19
|
|
| ВАРІАНТ № 20
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11010112 + 1101002
б) 111002 + 1110112
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110111002 + 1101112
б) 110011002 + 11011112
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| У класі 10112 учнів. 11002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
4.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 001112 000102
б) 10112 01012
|
| 4.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110012 1110102
б) 10112 11012
|
5.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 25110
|
| 5.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 8510
|
6.
| Яке з чисел 100100 або 010111110 парне?
|
| 6.
| Яке з чисел 10000001 або 01111110 непарне?
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?):
23510 або 100112
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 36510 або 100112
|
8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 1110111002 - 1101112
б) 110011002 - 11011112
|
| 8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 1110002 - 1101112
б) 110011002 - 11011112
|
| ВАРІАНТ № 21
| | | ВАРІАНТ № 22
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 111001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011012
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 + 11100012
б) 1101112 + 11012
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 110101012 + 11102
б) 10111012 + 111011012
|
3.
| У класі 1010112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це? Чому?
|
4.
| Перевести число з десяткової системи числення в двійкову: 9810 .
|
| 4.
| Перевести число з десяткової системи числення в двійкову: 10210 .
|
5.
| Яке з чисел 1001101 або 01011010 непарне?
|
| 5.
| Яке з чисел 100111 або 010101110 парне?
|
6.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 6810
|
| 6.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 7810
|
7.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 110101012 - 11102
б) 10111012 - 111011012
|
| 7.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 111000102
б) 101112 101012
|
| 8.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 111000102
б) 101112 101012
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *1000*002
|
| ВАРІАНТ № 23
|
|
| ВАРІАНТ № 24
|
1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 100001012
|
| 1.
| Перевести число з 2→10 систему числення: 10011102
|
2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110111002 + 1101112
б) 110011002 + 11011112
|
| 2.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 11010112 + 1101002
б) 111002 + 1110112
|
3.
| У класі 1110112 учнів. 111002 % – вчаться на “добре” і “задовільно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “3”?
|
| 3.
| У класі 1001112 учнів. 1011002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 6510
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 15110
|
5.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1110012 1100102
б) 101112 101012
|
| 5.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 1001112 1100102
б) 101012 101112
|
6.
| Яке з чисел 1001001 або 01111010 парне?
|
| 6.
| Яке з чисел 100001001 або 011110 непарне?
|
7.
| Порівняй два числа (що більше?):
23510 або 1011112
|
| 7.
| Порівняй два числа (що більше?): 63510 або 10112
|
8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 1110111002 - 1101112
б) 110011002 - 11011112
|
| 8.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 11010112 - 1101002
б) 111002 - 1110112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 1 * 1 * 1
+ 1 * 1 *
* 0 * 0 1 0 0
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
* * 0 1 0
+ * 0 * 1 1 * * 1
1 1 0 1 1 0 0 *
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
3*10 = ***0112
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = 10*0*002
|
3.
| У класі 1000112 учнів. 1111002 % – вчаться на “добре” і “відмінно”. Скільки учнів вчаться на “4” і “5”?
|
| 3.
| Було 11 яблук. Після того, як кожне яблуко розрізали навпіл, стало 110 половинок. Чи можливо це?
|
4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 11210
|
| 4.
| Перевести число з 10→2 систему числення: 10710
|
5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 110101012 - 11102
б) 10111012 - 111011012
|
| 5.
| Виконати віднімання двох чисел в двійковій системі числення:
а) 111001112 - 11100012
б) 1101112 - 11012
|
6.
| Яке з чисел 10011 або 0111010 непарне?
|
| 6.
| Яке з чисел 101001 або 0111010 парне?
|
7.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001002 111000102
б) 101012 101012
|
| 7.
| Скласти два числа в двійковій системі числення:
а) 111001112 111000002
б) 101112 101112
|
8.
| Порівняй два числа (що більше?):
27510 або 1011112
|
| 8.
| Порівняй два числа (що більше?): 23510 або 1001112
|
9.
| Вставити пропущені цифри:
* 0 1 1 0
+ ** 1 0 * 1
1 0 1 * * 0 1
|
| 9.
| Вставити пропущені цифри:
1* 0 1 0 *
+ * 0 * 1 1
* 0 0 * 0 * 1
|
10.
| Вставити пропущені цифри:
6*10 = *1000*002
|
| 10.
| Вставити пропущені цифри:
1*210 = 11*101*2
|
1. Що таке система числення?
2. Які типи систем числення ви знаєте?
3. Як проводять додавання і віднімання чисел у двійковій системі числення?
4. Що таке основа позиційної системи числення?
5. У чому полягає проблема вибору системи числення для подання чисел у пам'яті комп'ютера?
6. За яким правилом переводяться числа в десяткову систему числення?