Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ 2. Управління господарською діяльністю підприємства за допомогою методів економічного аналізу

Змістовний модуль 2.1. Аналіз виробництва й реалізації

Продукції

 

Мета: Вивчити процес формування й планування виробничої програми, набути навички з аналізу ритмічності виробництва, виконання плану щодо договірних зобов’язань і реалізації продукції, обсягів виробництва продукції, її асортименту, товарної структури, якості.

Основні питання:

2.1.1 Аналіз формування й виконання виробничої програми.

2.1.2 Аналіз якості продукції.

2.1.3 Аналіз ритмічності виробництва.

2.1.4 Аналіз виконання договірних зобов’язань і реалізації продукції.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV група- показники надійності підприємства
  8. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  9. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  10. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  11. Oracle Управління преміальними
  12. V міні – модуль




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття, типи і завдання факторного аналізу, класифікація, систематизація чинників в аналізі господарської діяльності | Аналіз формування й виконання виробничої програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.