Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 6. Визначити кислотність (рН) сечі.

У нормі рН сечі коливається від 5,3 до 6,5. Зміщення в кислу сторону спостерігається при виділенні ацетонових тіл (цукровий діабет, голодування, нирковій недостатності, тривалій лихоманці, вживанні м’ясних продуктів). Зрушення рН в бік лужного середовища відзначається при споживанні з їжею гідрокарбонатів, лужних мінеральних вод, молочних та рослинних продуктів, циститі, після тривалого блювання.

Хід роботи. Смужку універсального індикаторного паперу занурюють у дослідну сечу, виймають її та визначають величину рН за кольоровою шкалою; або на середину індикаторного паперу «Рифон» наносять 1-2 краплі дослідної сечі і за зміною кольору однієї із забарвлених смужок, що співпадає із забарвленням контрольної смужки, визначають рН сечі.

Завдання 7. Виявити хлориди в сечі за допомогою реакції з нітратом срібла.Добове виділення хлоридів у нормі складає 8-15 г.

Хід роботи. До 2-3 мл сечі додати декілька крапель 2% розчину AgNO3. Випадає осад хлористого срібла.

Завдання 8. Виявити сульфати в сечі за допомогою реакції з хлоридом барію. Добове виділення сульфатів у нормі складає 2-3 г.

Хід роботи. До 2-3 мл сечі додати декілька крапель розчину BаCl2. Випадає нерозчинний осад сірчанокислого барію.

Завдання 9. Виявити фосфати в сечі.

Хід роботи. До 2-3 мл сечі додати 1 мл 10% розчину NaOH або NH4ОH та нагріти. У лужному середовищі випадає осад солей лужно­земельних металів (кальцію і магнію) фосфатної кислоти.

Завдання 10. Виявити катіони кальцію в сечі.

Хід роботи. До 2-3 мл сечі додати 1мл насиченого розчину щавлевокислого амонію. Випадає дрібнокристалічний осад щавлевокислого кальцію.

Визначення в сечі вмісту сечовини, сечової кислоти, креатиніну описано в розділах, присвячених обміну білків та нуклеотидів.

Клініко-діагностичне значення. У клініко-біохімічних лабораторіях проводять загальний і спеціальний біохімічний аналіз сечі. Загальний аналіз включає дослідження фізико-хімічних властивостей сечі і визначення наявності в ній ряду патологічних компонентів: цукру, кетонових тіл, білка, гемоглобіну, пігментів, індикану та ін. Біохімічний аналіз сечі включає дослідження нормальних компонентів (сечовини, сечової кислоти, креатиніну, амоніаку). При необхідністі підраховують також кількість еритроцитів і лейкоцитів, епітеліальних клітин. Загальний аналіз є обов’язковим при первинному обстеженні пацієнта і диспансерному нагляді. Спеціальний аналіз, тобто визначення інших складових частин сечі (метаболітів, ферментів, окремих мінеральних речовин і т.д.), проводять при підозрі на ураження певних органів, конкретної ланки обміну.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 3. Охарактеризувати колір сечі. | ЛІТЕРАТУРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.