Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційні вміння

• Здатний встановлювати відповідні пріоритети та кінцеві строки для проектів і дотримуватися або змінювати їх.

• Здатний отримувати достовірну інформацію і вчасно надавати її клієнтові.

• Здатний знаходити баланс між якістю та вчасністю результатів багатьох проектів або справ.

• Здатний забезпечувати розробку політики, її втілення та оцінку.

Технічні навички

• Знає, коли і як використовувати відповідні інструменти дослідження та аналітичні методики (теоретичне та практичне дослідження, статистику, моделювання, аналіз тенденцій, прогнозування).

• Ознайомлений з сучасною інформацією щодо технічних змін та їх впливу на можливості та перешкоди у майбутньому.

Інтелектуальні здібності

• Має жвавий, дисциплінований інтелект, збагачений нещодавньою освітою та/або досвідом.

• Чітко мислить, вміє пояснити складне простими словами та переходити від абстрактного (концептуалізація) до практичного (втілення).

• Здатний мислити стратегічно: у коротко-, середньо- та довгостроковій перспективі; вертикально, горизонтально, глобально, міжсекторально та міждисциплінарно; щодо місцевих, регіональних, національних та міжнародних питань.

• Має виняткові інтегративні, синтезуючі та аналітичні навички.

• Здатний зважувати та узгоджувати протилежні інтереси, погляди та інформацію.

• Інтерпретує інформацію з різних джерел; бачить взаємозв’язки.

• Вміє визначати альтернативи, тенденції, проблеми, симптоми, причини та наслідки.

• Є інтелектуально гнучким.

Творчі здібності

• Є творчо мислячою, допитливою людиною з розвиненою уявою.

• Здатний знаходити нові і водночас практичні вирішення проблем.

• Систематично перевіряє нові ідеї та заново оцінює їх.

Здатність до спілкування, стосунки з людьми

• Здатний ефективно працювати як у колективі, так і самостійно.

• Підтримує добрі робочі стосунки з людьми як на державній службі, так і за її межами.

• Професійно збирає інформацію в державних органах та за її межами, демонструючи готовність до співпраці та відкритість до інших точок зору та нової інформації.

• Ділиться інформацією з зацікавленими сторонами як у державних органах, так і за їх межами.

• Дипломатичний, толерантний і терпеливий.

• Використовує консультації у поєднанні із знаннями та ідеями, щоб розробляти рішення (це ідеальна, яка не є необхідною для досягнення консенсусу).

• Підтримує численні зв’язки у галузі розробки політики у внутрішньому та зовнішньому середовищі (колеги, науковці, групи інтересів).


Читайте також:

  1. Адаптивні організаційні структури управління.
  2. Адміністративні методи управління можна умовно поділити на організаційні та оперативно-розпорядчі.
  3. АУДІЮВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВМІННЯ.
  4. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Бюрократичні організаційні структури управління.
  8. В організаційній структурі.
  9. Види й організаційні форми підприємств
  10. Види та організаційні форми підприємств
  11. Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
  12. Вміння та навички, необхідні соціальному працівнику при роботі з людьми похилого віку




Переглядів: 1887

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АНТИКОРУПЦІЙНА РЕФОРМА | Комунікація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.