Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІНДИВІДУАЛЬНі ЗАВДАНня ТА завдання, що виносяться на іспит

На іспит виносяться питання, які мають узагальнюючий, комплексний чи порівняльний характер, формулювання питання може припускати наявність знань кількох тем навчальної програми тощо.

 

 

1. Історичні передумови виникнення судової влади.

2. Суд – як орган судової влади.

3. Конституційні засади судочинства.

4. Система судів в Україні.

5. Етапи судово-правової реформи України.

6. Суди загальної юрисдикції.

7. Конституційний суд України.

8. Порядок зайняття посади судді суду загальної юрисдикції.

9. Підстави дисциплінарної відповідальності судді.

10. Забезпечення діяльності органів суддівського самоврядування.

11. Склад та повноваження Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.

12. Державна судова адміністрація України та її територіальні управління.


Завдання

ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ (ВИБІРКОВі)

 

Теми для виконання завдань наукового характеру

(написання реферату, есе тощо)

1. Історичні передумови виникнення судової влади.

2. Суд – як орган судової влади.

3. Поняття судочинства та правосуддя.

4. Загальна характеристика концепції судово-правової реформи.

5. Конституційний принцип презумпції невинуватості.

6. Принцип забезпечення підозрюваному, обвинуваченому права на захист.

7. Контроль судів за конституційністю законів та інших нормативних актів.

8. Рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом.

9. Забезпечення апеляційного та касаційного оскарження судових рішень.

10. Загальна характеристика Закону України «Про судоустрій та статус суддів» від 7 липня 2010 року.

11. Етапи судово-правової реформи України.

12. Система судів в Україні.

13. Вищі спеціалізовані суди, їх структура і повноваження.

14. Конституційний суд України – єдиний орган конституційної юрисдикції.

15. Місцеві суди.

16. Апеляційні суди.

17. Вищі спеціалізовані суди.

18. Верховний Суд України - найвищий судовий орган.

19. Конституційні засади безпосередньої участі народу у здійсненні правосуддя.

20. Порядок зайняття посади судді суду загальної юрисдикції.

21. Підстави дисциплінарної відповідальності судді.

22. Склад та повноваження Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.

23. Вищі органи суддівського самоврядування.

24. Державна судова адміністрація України та її територіальні управління.

25. Судочинство і діловодство в судах України.


 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни | Завдання практичного характеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.