Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання практичного характеру

Проаналізувати:

 

1. Судову реформу в Україні 2010 року.

2. Конституційні засади судочинства.

3. Правовий статус суддів України.

4. Систему судів загальної юрисдикції та Конституційного суду України.

5. Повноваження Вищої кваліфікаційної комісії суддів України

6. Особливості забезпечення функціонування судової влади.

 

КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

З дисципліни «Реформування судової системи України»

Для студентів спеціальності «Правознавство»

Види самостійної роботи Планові терміни виконання Форми контролю та звітності Максимальна кількість балів
Денна форма навчання
І. Обов’язкові
1.1. Підготовка до семінарських занять за розкладом занять Активність та результативність під час семінарського заняття
1.2. Виконання двох модульних завдань за розкладом занять Виконання завдання для модульного контролю №1 Виконання завдання для модульного контролю №2    
1.3. Вивчення тем та питань, що відводяться на самостійне опрацювання за розкладом занять Усне опитування під час індивідуально-консультативної роботи  
1.4. Відвідання лекцій за розкладом занять Перевірка із фіксацією в академ. журналі
1.5. Відвідання семінарських занять за розкладом занять Перевірка із фіксацією в академ. журналі
Разом балів за обов’язкові види СРС
ІІ. Вибіркові
2.1. Написання реферату чи іншої наукової роботи теоретичного характеру За планом Захист роботи під час семінарського заняття або в години індивідуально-консультативної роботи викладача-лектора  
2.2. Виконання індивідуального завдання практичного характеру За планом Захист роботи під час індивідуально-консультативної роботи  
2.3. Інші види індивідуальної роботи За планом Участь у науково-практичних конференціях, студентських олімпіадах тощо  
Разом балів за вибіркові види СРС
Всього балів за СРС
Заочна форма навчання
І. Обов’язкові
1.1. Виконання завдань модульного контролю За розкладом занять Виконання трьох модульних завдань різного рівня складності
ІІ. Вибіркові
2.1. Виконання завдань практичного характеру В години ІКР. Не пізніше, ніж за 2 тижні до початку сесії   Написання під контролем викладача
2.2. Вивчення тем та питань, що відводяться на самостійне опрацювання В години ІКР. Не пізніше, ніж за 2 тижні до початку сесії   Усне опитування під час індивідуально-консультативної роботи
Всього балів за СРС

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНДИВІДУАЛЬНі ЗАВДАНня ТА завдання, що виносяться на іспит | ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.