Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чинники зниження собівартості продукції промислового підприємства та управління витратами

Зниження собівартості продукції – важливий чинник підви­щення ефективності виробництва. Для виявлення резервів зниження собівартості необхідно визна­чити чинники, які обумовлюють це зниження.

Під чинниками та напрямками зниження собівартості продукції розуміють всю сукупність визначальних сил та причин, які впливають на її рівень та ди­наміку.

У господарській практиці розрізняють такі чинники зниження собівартості продукції:

· підвищення технічного рівня виробництва, зокрема впровадження нових прогресивних технологій; підвищення рівня механізації та автоматизації виробничих процесів; розширення масштабів використання й удосконалення техніки та технології, що застосовуються; краще використання сировини та матеріалів;

· поліпшення організації виробництва та праці, тобто вдоско­налення управління виробництвом і скорочення витрат на нього; впровадження наукової організації праці; поліпшення використан­ня основних виробничих фондів; поліпшення матеріально-техніч­ного забезпечення; скорочення транспортно-складських витрат тощо;

· зміна обсягу виробництва, що зумовлює відносне скорочен­ня умовно-постійних витрат у результаті зростання обсягу вироб­ництва;

· зміна структури, асортименту та поліпшення якості про­дукції.

Тема 7


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV група- показники надійності підприємства
  8. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  9. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  10. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  11. Oracle Управління преміальними
  12. V розділ. Товарна політика підприємства




Переглядів: 1310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості розрахунку собівартості продукції за окремими статтями | УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.