Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 4. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ

Тема 10. Теорія виховання як складова педагогічної науки ..............161

1. Теорія виховання в системі педагогічних знань....................................161

2. Виховання як педагогічна категорія.......................................................162

3. Способи виховання………………….………………………………..…167

Тема 11. Зміст виховання...........................................................................169

1. Визначення.................................................................................................169

2. Напрямки виховної роботи.......................................................................170

3. Зміст освіти................................................................................................173

Тема 12. Методи виховання.......................................................................173

1. Визначення................................................................................................173

2. Класифікації методів виховання.............................................................174

2.1.Класифікація МВ за двосторонністю виховання..................................175

1.1.1. Метод формування свідомості......................................................175

1.1.2. Метод формування досвіду поведінки.........................................178

1.1.3. Регулюючий метод виховання......................................................185

2.2.Класифікація методів виховання за структурою особистості.............190

Тема 13. Форми виховання.........................................................................195

1.Визначення...................................................................................................195

2. Фоми організації виховання......................................................................196

3. Організаційні форми виховання...............................................................200

4. Виховні системи.........................................................................................203

Тема 14. Дитячий колектив........................................................................206

 

Розділ 5.ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА............................................................210

Замість висновків.........................................................................................213

Використана література..............................................................................216

Зміст.................................................................................................................218


Навчальне видання

 

Валентина Миколаївна ГЛАЗИРІНА

ПЕДАГОГІКА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

 

Видавництво «Норд-Прес»

Св. про держрегістр. ДК № 839

83112, Україна, м. Донецьк, бул.Пушкіна,23. Тел 8 (0620) 337-43-06

________________________________________________________________

Підписано до друку 12.03.06. Формат 60Ч84 1/32

Ум. друк. а. 13,6 Друк лазерний. Зам. № 5173. Наклад 200 екз.

________________________________________________________________

Надруковано в друкарні ТОВ «Норд Комп’ютер»

Адреса: м. Донецьк, вул. Університетська, 112Тел. (062)386-35-76

Глазиріна В.М.

Г.72 Педагогіка сучасної школи: Навч. посібник для студентів педагогічних

ВНЗ.- Донецьк: Норд-Прес, 2006.-220с.

 

ISBN 966-380-78-X

Посібник «Педагогіка сучасної школи» є центральною складовою навчально-методичного комплексу з професійної підготовки майбутніх вчителів, до складу якого входять ще робочі зошити з педагогіки та методики виховної роботи. У ньому подана система педагогічних знань, що враховує альтернативи сучасної школи та педагогіки. Вона створена на засадах наступності у викладенні матеріалу з урахуванням законів його ефективного засвоєння.

Посібник адресовано студентам і викладачам педагогічних ВНЗ а також усім, хто переймається сучасними проблемами навчання та виховання молоді.

ББК 74.0З (О)

 

В.М. ГЛАЗИРІНА

ПЕДАГОГІКА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

Навчальний посібник

Для студентів педагогічних ВНЗ

Донецьк

«Норд-Прес»


УДК 371 (075.8)

ББК 74.00

Г 72

Глазиріна В.М.

Г.72 Педагогіка сучасної школи: Навч. посібник для студентів педагогічних ВНЗ.- Донецьк: Норд-Прес, 2006.- 220 с.

 


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. ERG-теорія Клейтона Альдерфера
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  5. IV. Самовиховання.
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  9. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  10. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  11. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  12. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ISBN 966-380-78-X

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.