МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ 4. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯТема 10. Теорія виховання як складова педагогічної науки ..............161 1. Теорія виховання в системі педагогічних знань....................................161 2. Виховання як педагогічна категорія.......................................................162 3. Способи виховання………………….………………………………..…167 Тема 11. Зміст виховання...........................................................................169 1. Визначення.................................................................................................169 2. Напрямки виховної роботи.......................................................................170 3. Зміст освіти................................................................................................173 Тема 12. Методи виховання.......................................................................173 1. Визначення................................................................................................173 2. Класифікації методів виховання.............................................................174 2.1.Класифікація МВ за двосторонністю виховання..................................175 1.1.1. Метод формування свідомості......................................................175 1.1.2. Метод формування досвіду поведінки.........................................178 1.1.3. Регулюючий метод виховання......................................................185 2.2.Класифікація методів виховання за структурою особистості.............190 Тема 13. Форми виховання.........................................................................195 1.Визначення...................................................................................................195 2. Фоми організації виховання......................................................................196 3. Організаційні форми виховання...............................................................200 4. Виховні системи.........................................................................................203 Тема 14. Дитячий колектив........................................................................206
Розділ 5.ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА............................................................210 Замість висновків.........................................................................................213 Використана література..............................................................................216 Зміст.................................................................................................................218 Навчальне видання
Валентина Миколаївна ГЛАЗИРІНА ПЕДАГОГІКА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
Видавництво «Норд-Прес» Св. про держрегістр. ДК № 839 83112, Україна, м. Донецьк, бул.Пушкіна,23. Тел 8 (0620) 337-43-06 ________________________________________________________________ Підписано до друку 12.03.06. Формат 60Ч84 1/32 Ум. друк. а. 13,6 Друк лазерний. Зам. № 5173. Наклад 200 екз. ________________________________________________________________ Надруковано в друкарні ТОВ «Норд Комп’ютер» Адреса: м. Донецьк, вул. Університетська, 112Тел. (062)386-35-76 Глазиріна В.М. Г.72 Педагогіка сучасної школи: Навч. посібник для студентів педагогічних ВНЗ.- Донецьк: Норд-Прес, 2006.-220с.
ISBN 966-380-78-X Посібник «Педагогіка сучасної школи» є центральною складовою навчально-методичного комплексу з професійної підготовки майбутніх вчителів, до складу якого входять ще робочі зошити з педагогіки та методики виховної роботи. У ньому подана система педагогічних знань, що враховує альтернативи сучасної школи та педагогіки. Вона створена на засадах наступності у викладенні матеріалу з урахуванням законів його ефективного засвоєння. Посібник адресовано студентам і викладачам педагогічних ВНЗ а також усім, хто переймається сучасними проблемами навчання та виховання молоді. ББК 74.0З (О)
В.М. ГЛАЗИРІНА ПЕДАГОГІКА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ Навчальний посібник Для студентів педагогічних ВНЗ Донецьк «Норд-Прес» УДК 371 (075.8) ББК 74.00 Г 72 Глазиріна В.М. Г.72 Педагогіка сучасної школи: Навч. посібник для студентів педагогічних ВНЗ.- Донецьк: Норд-Прес, 2006.- 220 с.
Читайте також:
|
||||||||
|