Н.2. Аналіз впливу на пропозицію цінової та нецінових детермінант.
Н.3. Концепція еластичності пропозиції. Еластичність пропозиції за ціною, перехресна та за іншими факторами.
Н.4. Аналіз цінової еластичності пропозиції у миттєвому, коротко- і довгостроковому періодах.
Рис. 9.5. Лінії пропозиції
Н.5. Припустімо, що вам, як продавцю, необхідно терміново продати 100 кг полуниць без огляду на ціну. Зберігання товару неможливе. З досвіду ви знаєте, що зможете продати всю пропозицію полуниць. Яким буде ваше рішення, якщо виявиться, що 10 кг полуниць є надгнилими і їх не вдається продати? Проілюструйте цей випадок графічно.
Н.6. На рис. 9.5 зображено лінії пропозицій. Поясніть, що означає перехід від однієї із зазначених точок до іншої; що могло бути причиною таких зміщень:
а) від точки е (лінія S0) до точки b (лінія S1);
б) від точки е до точки а (лінія S2);
в) від точки е до точки n(лінія S0);
г) від точки е до точки f(лінія S0);
Н.7. Існує певна залежність між ціною Р товару А та величиною його пропозиції Q:
Р, грош. од.
QS
а) Визначте, в яких інтервалах цін пропозиція буде еластичною (ЕS > 1) та нееластичною (ЕS < 1);
б) Цінова еластичність пропозиції товару Б при ціні 100 грош. од. має таке саме значення, що й еластичність пропозиції товару А в інтервалі цін від 1 до 3 грош. од. Якщо у початковий період пропозиція товару Б становила 400 од. і за незначного коливання цін еластичність не змінилася, то скільки одиниць товару Б буде продано у разі збільшення його ціни на 5 грош. од.?