Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повідомлення учнів про відкриття бензену та його фізичні властивості

Учень 1. Бензен відкрив у 1825 р. англійський учений М. Фарадей. З 1814 року в Лондоні почали використовувати газове освітлення. Світний газ зберігали в залізних балонах під тиском. Влітку освітлення було нормальним, а взимку, під час холодів – чомусь тьмяним.

Власники газового заводу звернулися за допомогою до хіміка М. Фарадея. Той з’ясував, що взимку частина світного газу осідає на дні балонів у вигляді прозорої рідини складу С6Н6. Він назвав її «карбюрованим воднем». Це був добре відомий бензен. Назву «бензен» новій рідині дав німецький хімік Ю. Лібіх. (Слайд 9.)

Учень 2. Бензен – безбарвна, летка, вогненебезпечна рідина з характерним запахом, tкип. = 80 °С, у воді практично нерозчинний, хоча є розчинником багатьох органічних речовин.

Бензен дуже отруйний. Вдихання парів бензену викликає запаморочення і головний біль. За високих концентрацій можлива втрата свідомості. Рідкий бензен може проникати в організм крізь шкіру, що призводить до отруєння. Систематичне вдихання його пари викликає анемію і лейкемію. Робота з бензеном і його гомологами потребує особливої обережності. (Слайд 10.)

Розповідь учителя з елементами бесіди


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Фізичні основи механіки
  4. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  8. II. Розвиток математичних знань учнів.
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. II. Розвиток математичних умінь учнів
  12. II. Розвиток математичних умінь учнів




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повідомлення теми, мети та очікуваних результатів уроку | Склад і будова молекули бензену

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.