Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повідомлення теми, мети та очікуваних результатів уроку

Учитель пропонує учням розв’язати задачу. (Слайд 6.)

Задача

Встановіть молекулярну формулу органічної речовини, якщо відомі масові частки елементів, що складають цю формулу: w(С) = 92,3%, w(Н) = 7,7%. Відносна густина парів цієї речовини за воднем дорівнює 39. (Відповідь: формула речовини С6Н6.)

Чи знаєте ви як називається цей вуглеводень? До якого класу органічних сполук належить ця речовина?

(Учні роблять висновок, що, виходячи з формули, речовина належить до ненасичених вуглеводнів.)

Учитель. Ця речовина називається бензеном (тривіальна назва – бензол) і належить до групи ароматичних вуглеводнів (аренів).

Учитель повідомляє тему і мету уроку.

Учні записують в робочі зошити дату і тему уроку: «Бензен як представник ароматичних вуглеводнів, його склад, електронна, просторова будова молекули, фізичні властивості». (Слайд 7.)

Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, які сполуки називаються ароматичними вуглеводнями; розглянемо склад, електронну та просторову будови молекули бензену; отримаємо відомості про історію відкриття бензену, фізичні властивості та його біологічний вплив на живі організми; розглянемо ізомерію аренів; навчимося складати формули ізомерів, назвати їх за міжнародною номенклатурою. (Слайд 8.)

Ароматичні вуглеводні мають важливе практичне значення, їх похідні містяться в ліках, вітамінах, парфумах, барвниках, пластмасах.

На початку другої половини XIX ст. ароматичними називали речовини, які мали приємний запах або були виділені з природних духмяних речовин – рослинних смол, бальзамів, ефірних масел тощо. Пізніше було встановлено, що більшість речовин, які належать до цієї групи, не мають ароматичного запаху. Проте історична назва їх збереглась.

Найпростішим ароматичним вуглеводнем є бензен С6Н6.

ІV. Вивчення нового матеріалу


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Обробка результатів
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фронтальне опитування | Повідомлення учнів про відкриття бензену та його фізичні властивості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.