МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність та завдання експертної роботи.Експертна робота для переважної більшості МСЕК є головною і найбільш відповідальною складовою діяльністю комісій. Як вже згадувалося на попередніх лекціях, експертна робота пов'язана з проведенням засідань комісії як колегіального органу, прийомом хворих на огляд, їх всебічним обстеженням, вивченням медичних та соціальних факторів життєдіяльності людини, встановленням клінічного і трудового прогнозу, нарешті, оцінкою стану працездатності. У випадку виявлення у хворого суттєвого обмеження життєдіяльності і порушення працездатності лікарі-експерти приймають про це відповідне рішення і, виходячи із завдань медико-соціальної експертизи, деталізують його щодо характеру, ступеню, категорії, часу настання непрацездатності. Згідно п. 8 Порядку організації та проведення медико-соціальної експертизи втрати працездатності, в ході експертного засідання МСЕК встановлює: а) ступінь обмеження життєдіяльності людини, стан працездатності, групу інвалідності, причину і час її настання внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва чи професійного захворювання; б) ступінь втрати працездатності у відсотках; в) причинний зв'язок інвалідності колишніх військовослужбовців з перебування на фронті або з виконанням інших обов'язків військової служби; г) причинний зв'язок інвалідності із захворюванням чи каліцтвом, що виникли у дитинстві або уродженим дефектом; д) ступінь втрати здоров'я, групу, причину, зв'язок і час настання інвалідності громадян, які постраждали внаслідок політичних репресій або Чорнобильскої катастрофи; е) ступінь стійкої втрати працездатності у хворих для направлення їх у будинки-інтернати для престарілих та інвалідів; є) медичні показання на право одержання інвалідами автомобілів з ручним керуванням і протипоказання до їх керування. Крім цього, спеціалісти МСЕК розробляють для кожного інваліда індивідуальну програму реабілітації з комплексом заходів, що спрямовані на відновлення здоров'я та життєдіяльності. Також комісія визначає не протипоказані інваліду види та умови трудової діяльності, які б сприяли відновленню порушених функцій організму та інтеграції в суспільно корисну діяльність. Різноманітність експертних завдань, державне значення діяльності комісій призводить до певної складності в роботі, великої відповідальності спеціалістів МСЕК. Розглянемо деякі, найбільш важливі питання організації експертної роботи медико-соціальних експертних комісій.
Читайте також:
|
||||||||
|