Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура уроку

№ н/п Етап уроку Час хв.
І Організаційний момент  
ІІ Перевірка домашнього завдання  
ІІІ Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів  
ІV Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів  
V Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу  
Узагальнення та систематизація знань  
VIІ Підведення підсумків уроку  
VIII Надання та пояснення домашнього завдання  


ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Практичне завдання: встановити кількість вегетативних і репродуктивних пагонів у яблуні, груші, бузку, смородині … . За якими ознаками можна це визначити?


ІІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.

Виконання індивідуальних завдань біля дошки.
1.Два учні складають схеми “Будова пагона” та “Функції пагона”.
2. Наступні два учні вирішують кодований тест.
Запитання до тесту:
- Які функції виконує стебло? (А, Д)
- Які функції виконує листок? (В)
- Які функції виконує корінь? (Б, Г)
Відповіді до тесту:
А - підтримання листків.
Б – поглинання мінеральних речовин з грунту.
В – фотосинтез.
Г – запасання речовин.
Д – транспорт поживних речовин.

ІV. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Щоб дізнатися тему та мету уроку, необхідно дати відповідь на запитання:
- куди поступає вода з поживними речовинами, які всмоктав корінь?

V. Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу

Розповідь вчителя про:
1) стебло, як складову частину пагона, вісь пагона, його роль у здійсненні зв’язку між листками та коренем;
2) різноманітність пагонів як результат пристосування до умов середовища;
3) транспорт речовин та опору рослини;
4) різноманітність стебел за зовнішніми ознаками
(гладеньке, опушене, кругле, гранчасте…), за спрямованістю росту (прямостоячі, виткі, лежачі, повзучі, чіпкі, укорочені), за твердістю (трав’янисті, здерев’янілі);
5) галуження стебла та формування крони.

VІ. Узагальнення та систематизація знань

Виконання лабораторної роботи. “Будова бруньки”

VІІ. Підведення підсумків уроку

Виконати тести.
1. Підземними видозміненими пагонами є:
а) коренеплід; б) кореневі бульби; в) кореневище; г) вуса; д) бульба.
2. Вибрати з групи рослин тих, що мають цибулину:
а) тюльпани, півники; б) підсніжники, тюльпани;
в) нарциси, конвалії; г) півники, лілії; д) часник, лілії.


VІІІ. Надання та пояснення домашнього завдання

Підготувати повідомлення про рослини, які мають найбільші або найдовші листки.

Для нотаток

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата уроку _________________


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  10. III. підсумки уроку
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конспект уроку | Конспект уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.