МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. Бюджетний процес та його учасникиПлан: 1. Поняття та мета регулювання міжбюджетних відносин. 2. Склад доходів, що закріплюються за місцевими бюджетами та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів. Доходи місцевих бюджетів, що не враховуються при обсягу міжбюджетних трансфертів. 3. Видатки, що здійснюються з Державного бюджету України. Критерії розмежування видів видатків між місцевими бюджетами. 4. Видатки, що здійснюються з місцевих бюджетів та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів. Видатки місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів. 5. Види міжбюджетних трансфертів; 6. Бюджетний процес в Україні, його сутність, особливості та стадії; 7. Стадії бюджетного процесу на загальнодержавному рівні; 8. Стадії бюджетного процесу на місцевому рівні; 9. Розпорядники бюджетних коштів, їхні види, права та обов’язки
Методичні рекомендації до підготовки та проведення семінарського заняття Відповідно до робочої програми з навчальної дисципліни “Бюджетна система” на дане семінарське заняття відводиться 2 години. Метою семінарського заняття є засвоєння студентами навчального матеріалу з теми, яка стосується теоретичних підвалин побудови та реалізації бюджетних відносин, а також застосування одержаних умінь у ході обговорення проблемних питань із досліджуваної тематики. Завданнями семінарського заняття є: - опрацювання основного навчального матеріалу із поданої теми; - аналіз додаткових літературних джерел стосовно питань, що виносяться на семінарське заняття; - формування системи навичок та умінь студентів у контексті досліджуваної тематики; - виявлення напрямів практичного застосування отриманих теоретичних знань; - оцінювання рівня підготовки студентів в межах семінарського заняття з метою подальшого стимулювання їхньої навчальної активності. Форми семінарського заняття: - усне опитування; - письмова самостійна робота. Методика семінарського заняття: - виявлення проблемних питань, які виникли в студентів у ході підготовки до семінарського заняття; - спільне обговорення проблемних питань і моментів досліджуваної тематики; - усне опитування студентів з метою виявлення рівня їхньої підготовки; - активізація навчальної активності шляхом спільного опрацювання напрямів удосконалення досліджуваних сфер навчального та наукового пізнання. Ключові слова: міжбюджетні відносини, бюджетне вирівнювання, міжбюджетні трансферти, дотація вирівнювання, додаткова дотація, субвенція, власні та закріплені доходи. Основна література: 1, 3, 4, 5. Додаткова література: 18, 20, 22, 33, 34, 35. Читайте також:
|
||||||||
|