Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Бюджетний процес та його учасники

План:

1. Поняття та мета регулювання міжбюджетних відносин.

2. Склад доходів, що закріплюються за місцевими бюджетами та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів. Доходи місцевих бюджетів, що не враховуються при обсягу міжбюджетних трансфертів.

3. Видатки, що здійснюються з Державного бюджету України. Критерії розмежування видів видатків між місцевими бюджетами.

4. Видатки, що здійснюються з місцевих бюджетів та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів. Видатки місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів.

5. Види міжбюджетних трансфертів;

6. Бюджетний процес в Україні, його сутність, особливості та стадії;

7. Стадії бюджетного процесу на загальнодержавному рівні;

8. Стадії бюджетного процесу на місцевому рівні;

9. Розпорядники бюджетних коштів, їхні види, права та обов’язки

 

Методичні рекомендації до підготовки та проведення семінарського заняття

Відповідно до робочої програми з навчальної дисципліни “Бюджетна система” на дане семінарське заняття відводиться 2 години.

Метою семінарського заняття є засвоєння студентами навчального матеріалу з теми, яка стосується теоретичних підвалин побудови та реалізації бюджетних відносин, а також застосування одержаних умінь у ході обговорення проблемних питань із досліджуваної тематики.

Завданнями семінарського заняття є:

- опрацювання основного навчального матеріалу із поданої теми;

- аналіз додаткових літературних джерел стосовно питань, що виносяться на семінарське заняття;

- формування системи навичок та умінь студентів у контексті досліджуваної тематики;

- виявлення напрямів практичного застосування отриманих теоретичних знань;

- оцінювання рівня підготовки студентів в межах семінарського заняття з метою подальшого стимулювання їхньої навчальної активності.

Форми семінарського заняття:

- усне опитування;

- письмова самостійна робота.

Методика семінарського заняття:

- виявлення проблемних питань, які виникли в студентів у ході підготовки до семінарського заняття;

- спільне обговорення проблемних питань і моментів досліджуваної тематики;

- усне опитування студентів з метою виявлення рівня їхньої підготовки;

- активізація навчальної активності шляхом спільного опрацювання напрямів удосконалення досліджуваних сфер навчального та наукового пізнання.

Ключові слова: міжбюджетні відносини, бюджетне вирівнювання, міжбюджетні трансферти, дотація вирівнювання, додаткова дотація, субвенція, власні та закріплені доходи.

Основна література: 1, 3, 4, 5.

Додаткова література: 18, 20, 22, 33, 34, 35.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  6. ISO 15504. Процес атестації
  7. IV. План навчального процесу.
  8. Iзобаричний процес
  9. Iзотермiчний процес
  10. Iзохоричний процес
  11. Microsoft Excel кестелік процессоры
  12. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття №1 | Краткие справочные данные по транзисторам

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.