Рівень електроліту для старих типів ебонітових акуму-ляторів перевіряють скляною трубочкою з внутрішнім діаметром 5-6 мм. Висота рівня повинна бути рівна 10-15 мм від верхньої кромки пластин акумулятора або запобіжного щита. Для нових типів акумуляторів рівень електроліту у всіх елементах батареї повинен знаходитися між лініями з мітками «MIN» і «MAX», нанесеними на напівпрозорий корпус акумуляторної батареї. Не допускається експлуатація батареї з рівнем електроліту нижче за лінію з міткою «MIN».
При експлуатації акумуляторної батареї рівень електроліту поступово знижується, оскільки випаровується вода, що входить в його склад. Зниження рівня електроліту нижче за норму може привести до сульфатації пластин через їх оголення, оскільки голі місця (перш за все у негативних пластин) посилено окислюються, утворюючи сульфат свинцю. Окрім цього, важко запускається двигун стартером, який не розвиває необхідної потужності унаслідок збільшення опору в самому акумуляторі (сульфат свинцю не проводить електричний струм). Якщо протягом 2-3 тижнів верхня частина пластин залишається оголеною, пластини руй-нуються, оскільки сульфат свинцю випадає з решітки. Періодичність перевірки рівню електроліту в зимовий час - не рідше ніж через 30 днів і влітку - через 15 днів.
Для відновлення рівня електроліту необхідно доливати дистильовану воду. Рівень електроліту доводять до норми додаванням дистильованої води, одержуваної за допомогою дистиляторів. Перед використанням необхідно перевірити якість дистильованої води. Якісна вода повинна мати опір не менше 20 кОм/см. Електроди занурюють на глибину 10 мм на відстані також 10 мм один від другого. Дистильовану воду зберігають в скляному, фарфоровому, пластмасовому, ебо-нітовому і свинцевому посуді.
Якщо точно встановлено, що причиною низького рівня є виливання електроліту, то необхідно доливати електроліт тієї ж густини, що і залишився в елементі батареї. Якщо рівень вищий за норму, то необхідно відібрати зайвий електроліт гумовою грушею з ебонітовим наконечником.