Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення довжини хвилі

 

Змінити плоскопаралельний скляний фільтр. Повторити вимірювання, як у п.1. Використовуючи одержане значення радіуса кривини лінзи за формулою

 

, (9)

знайти значення довжини хвилі l фільтра та розрахувати похибки вимірювання.

Питання для самоперевірки

1. Яке явище називається інтерференцією світла ?

2. Яку природу світла підтверджує явище інтерференції ?

3. Що таке оптична різниця ходу, різниця фаз ? Який між ними зв'язок ?

4. Пояснити умову отримання максимуму освітленості в процесі інтерференції світла.

5. Пояснити умову отримання мінімуму освітленості в процесі інтерференції світла.

6. За якої умови виникають смуги рівного нахилу ?

7. За якої умови виникають смуги рівної товщини ?

8. Що відбувається з хвилею під час відбивання від більш густого середовища ?

9. Чому в центрі кільця Ньютона у відбитому світлі виникає мінімум ?

10. Як буде виглядати інтерференційна картина, якщо лінзу освітлювати немонохроматичним світлом ?

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. V.Коливання та хвилі
  8. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Лабораторна робота № 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.