Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення йодного числа методом Гюбля.

Метод базується на використанні для насичення подвійних зв'язків хлористого йоду CІJ (розчин Гюбля), який утворюється внаслідок взаємодії спиртових розчинів сулеми (HgCl2) і йоду за реакцією:

HgCl2+2J2→НgJ2+2ClJ.

Хлористий йод приєднується до подвійних зв'язків кількісно, насичуючи їх.

-СН=СН- + ClJ → -CHCl- CHJ-.

Реактиви, посуд та устаткування: хлороформ, розчин Гюбля, 10 %-ний розчин йодиду калію масовою часткою 10 %; розчин тіосульфату натрію концентрацією 0,1 моль/дм3, розчин крохмалю масовою часткою 1 %, дистильована вода; аналітичні ваги, скляні палички, бюретка, колби місткістю 250 см3 зі шліфами; термометр з інтервалом вимірювань від 0 °С до 100 °С.

Приготування розчину Гюбля. Розчин готують за дві доби до використання. 30 г сулеми (HgCl2) розчиняють у 500 cм3 етилового спирту. 25 г йоду розчиняють в етиловому спирті об’ємом 500 см3. Отриманий розчин додають до розчину сулеми і змішують.

Порядок виконання роботи. На аналітичних вагах у дві колби зважують від 0,1 г до 0,2 г жиру, додають 10...15 см3 хлороформу і обережно розмішують до повного розчинення. Потім наливають із бюретки точно 25 см3 розчину Гюбля, розмішують, закривають колбу притертою пробкою, змоченою розчином йодиду калію, і залишають для насичення подвійних зв'язків у тем­ному місці за температури 20 оС протягом 18...20 год.

Одночасно готують контрольний дослід. Для цього в колбу наливають таку саму кількість хлороформу, 25 см3 розчину Гюбля і за­лишають у темноті протягом такого самого часу.

Після цього у колби додають по 20 см3 роз­чину KJ і 50—60 см3 дистильованої води, струшують. Йод, що виді­лився, титрують, розмішуючи, розчином тіосульфату натрію концентрацією 0,1 моль/дм3 до блідо-жовтого забарвлення. Після цього додають від 1 до 2 см3 розчину крохмалю і продовжують титрувати до повного зникнення синього забарвлення.

Опрацювання результатів. Йодне число розраховують за формулою 9.

Розраховують середнє значення та похибку вимірювання. Розходження між двома паралельними визначеннями не повин­но перевищувати 1 % значення йодного числа.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  9. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  10. Абсолютна величина дійсного числа
  11. Абсолютна величина числа позначається символом .
  12. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості




Переглядів: 739

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення йодного числа методом Кауфмана | Визначення йодного числа жиру методом Війса.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.