МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VI Read the text more carefully and write down words which make the text difficult to understand. Find their meaning in a dictionaryVII Render the text in a written form VIII Make the speech about the course which is offered at your university Comprehensive Skills I Listen to the statements and decide if they are true or false Communicative Skills
I Read the dialogues and try to understand them 1) A: You're studying textile engineering. How long does that last? B: It's a four-year course. A: And what stage are you at now? B: I'm in the first semester of the second year. A: How many students are there in the group? B: There are thirteen. A: Why did you decide to do this course? B: Well I was interested in design. My best subjects at school I enjoyed most were Drawing and Maths. I decided to try to get a career using that. So I decided to study technologies of textiles.
2)A:Tell me about your timetable. B:I have classes four days a week − Monday, Tuesday, Wednesday, and Friday, and Self-study on the other days. A: Which subject appeals to you most? B: Erm, the Design of textiles. I really enjoy it. That's twice a week – on Monday and Friday. A: What do you like about it? B: I like the creative and technical side of it, how the patterns actually can be constructed. A: Is any of the work in the lab? B: We've got Materials this semester. We're in the lab every week – testing materials and composites. A: Do you find you have a lot of work to do outside the course? B: Yes, it's not particularly hard but it's constant. A: And how is it assessed? B: It's modular, continuous assessment. You have to pass all the modules. 3)A: What do you hope to do at the end of your course? B: Well, I want to get the degree. A: What kind of degree will you take? B: I’d like to do Textile engineering, a BEng. A: How long will it take? B: It's four years for a BEng. A: When you start work as a Textile Engineer, what side of business do you want to be involved? B: I’m more interested in textile manufacturing for apparel industry. There are a lot of opportunities to apply my creativity.
II Write down responses for the questions 1. How long does your studying last? ………………………………………………………………………………… 2. What year are you in now? ………………………………………………………………………………… 3. How many students are there in the group? ………………………………………………………………………………… 4. Why did you decide to get this profession? ………………………………………………………………………………… 5. Which subject do you like most? ………………………………………………………………………………… 6. What do you want to do at the end of your course? ………………………………………………………………………………… 7. What kind of degree will you take? …………………………………………………………………………………
III Role play Discuss your intentions and current course of studying with your group mates. Project Work Search one of these sites for a course you find interesting. Note information in a table. www.hereford-teach.ac.uk www.uts.edu.au www.ttu.edu www.unitec.ac.nz College or university – Course – Entry qualifications – Length – Career prospects –
Читайте також:
|
||||||||
|