МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робоче завдання
Скласти алгоритм і розробити програму, що виконують такі дії: - виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група; - введення початкових даних у діалоговому режимі; - побудова графіка функції y = f(x) відповідно до варіанта індивідуального завдання в заданому діапазоні зміни аргументу x. Передбачити виведення осей координат х та y із нанесенням шкали ділень, точок графіка, назви функції y = f(x), прізвища автора і масштабних коефіцієнтів кожної з осей координат.
Варіанти індивідуальних завдань для виконання роботи
Таблиця 4
Продовження таблиці 4
Контрольні запитання
1. Які функціональні групи функцій і процедур є в модулі GRAPH? 2. Як відкрити і закрити графічний режим? 3. Як виконати очищення екрана? 4. Як здійснюється управління графічними режимами і управління курсором? 5. Як виконуються прорисовка графічних примітивів і фігур? 6. Як здійснюється управління кольорами і шаблонами заповнення? 7. Які бітові операції виконуються в модулі GRAPH? 8. Що таке графічне вікно? 9. Як виконується управління виведенням тексту? 10. Які особливості використання модуля GRAPH? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 16 ПРОГРАМНЕ ФОРМУВАННЯ ПАРАМЕТРИЗОВАНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
Мета роботи: отримати практичні навички математичної обробки зображення (рисунка), розробки алгоритму побудови на екрані монітора параметризованого зображення плоского контуру, відповідно до варіанта індивідуального завдання, та створення відповідної програми.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|