МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робоче завдання
Відповідно до варіанта індивідуального завдання виконати такі дії: 1. Накреслити ескіз зображення плоского контуру із нанесенням необхідної розмірної інформації та виділенням характерних точок (збільшивши вихідний малюнок у 3 рази); 2. Здійснити математичну обробку зображення, виділивши із плоского контуру набір графічних об'єктів – відрізків, дуг, кіл тощо; 3. Розробити алгоритм і програму, що виконують: - виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група; - введення в діалоговому режимі координат центру фігури, масштабних коефіцієнтів для кожної з осей та вибір кольорів заповнення окремих об'єктів плоского контуру; - формування параметризованого зображення і заповнення його заданими викладачем кольорами; - виведення прізвища автора роботи.
Варіанти графічних завдань для виконання лабораторної роботи наведені в додатку 3.
Контрольні запитання
1. Навіщо треба виконувати математичну обробку параметризованого зображення? 2. Як виконується математична обробка параметризованого зображення? 3. Які особливості використання масштабних коефіцієнтів при формуванні плоского рисунка? 4. Як здійснюється об'єктна прив'язка рисунка? 5. Як виконується побудова відрізків лінії різного виду? 6. Як побудувати дугу, коло, еліпс та інші графічні примітиви? 7. Як заповнити різноманітні фігури параметризованого зображення? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 17 СТВОРЕННЯ ВЛАСНОЇ БІБЛІОТЕКИ
Мета роботи: оволодіння практичними навичками розробки власної бібліотеки користувача персонального комп’ютера та використання функцій і процедур з цієї бібліотеки шляхом звернення до них з прикладних програм. Робоче завдання При виконанні лабораторної роботи необхідно створити власну бібліотеку (файл MYLIBn.TPU, де n – номер варіанта індивідуального завдання), що включає п’ять або більше різноманітних функцій та процедур. При цьому обов’язковими є завдання, що наведені в індивідуальному завданні. Для кожної процедури та функції з бібліотеки треба скласти алгоритми, розробити програми. Після цього необхідно виконати компіляцію та створення файлу MYLIBn.TPU. Правильність роботи процедур і функцій з власної бібліотеки перевірити за допомогою тестових програм.
Читайте також:
|
||||||||
|