Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти індивідуального завдання

 

У власну бібліотеку користувача включити функції та процедури, які виконують:

1. Обчислення функції y=loga(x), де a – ціле число, креслення рамок заданим кольором та фоном, а також сортування за зростанням елементів масиву А(n), що не перевищують число b, використовуючи метод обміну.

2. Обчислення функції y=xn, встановлення кольору символів, що виводяться на екран монітора, кольору фону, а також визначення суми додатних елементів масиву А(m×n), що знаходяться на проміжку [c, d].

3. Обчислення функції y= , встановлення кольору фону для символів, що виводяться на екран монітора, та добутку елементів масиву А(m×n), що не перевищують число b.

4. Обчислення функції y=tg(x), встановлення кольору символів, що виводяться на екран монітора, та сортування за спаданням елементів масиву А(n), що не перевищують число b, використовуючи метод вибору.

5. Обчислення функції y=ctg(x), встановлення видимого та невидимого курсору та знаходження найменшого за модулем елемента масиву А(m×n).

6. Обчислення функції y=1+th2(x), виділення вікна, що обмежене рамкою заданого кольору, та визначення місця знаходження найменшого за модулем елемента масиву А(m×n).

7. Обчислення функції , встановлення кольору символів та кольору фону, а також знаходження добутку від’ємних елементів масиву А(m×n).

8. Обчислення функції y=c×th(x), встановлення звукового сигналу та сортування від’ємних елементів масиву А(m×n) за зростанням, використовуючи метод обміну.

9. Обчислення функції y=a×x+c×x2, виділення вікна, що обмежене рамкою з вказаним фоном, та визначення коренів квадратного рівняння a×x2+b×x+c=0.

10. Обчислення функції y=a+b×ln(x), формування повного екрану та сортування непарних елементів масиву А(n) за спаданням, використовуючи метод вибору.

11. Обчислення функції y=a+b×x3 , встановлення кольору символів, що виводяться на екран дисплею та сортування за зростанням елементів головної діагоналі матриці A(n×n).

12. Обчислення функції y=а+bx, встановлення фону для символів, що виводяться на екран монітора, та визначення скалярного добутку векторів A(n) i B(n).

13. Обчислення функції y=a×sinn(x), де a та n – дійсні числа, встановлення курсору у вказане місце екрана монітора та обміну місцями найбільшого та найменшого елементів матриці А(m×n).

14. Обчислення функції y=a× , виведення довільного тексту в сформовану рамку та визначення суми елементів матриці А(n×n), що за модулем не перевищують число b.

15. Обчислення функції y=a+b×th2(x), креслення рамки з вказаним фоном та визначення добутку матриці А(m×n) на вектор B(m).

16. Обчислення функції y=n!, встановлення кольору символів та фону, а також сортування парних елементів вектору D(n) за зростанням, використовуючи метод обміну.

17. Обчислення функції y=a×xn, де n – ціле число, використовуючи рекурсію, встановлення звукового сигналу та визначення суми елементів матриці А(m×n), що знаходяться на інтервалі [a,b].

18. Обчислення функції y=a×ex+d , встановлення кольору символів та фону, а також сортування стовпців матриці А(m×n) за зростанням сум їх елементів.

19. Обчислення функції y=a+b×th(x), встановлення видимого та невидимого курсору і визначення місця знаходження найменшого елемента матриці А(m×n).

20. Обчислення функції y=a+b×ctg2 (x), виведення вікна з вказаним кольором фону, та встановлення кольору символів, а також сортування парних елементів вектора D(n) за спаданням, використовуючи метод обміну.

21. Обчислення функції y=a+b×x+c×x2, організації вікна, що окантовано рамкою та має заголовок, а також визначення суми найменшого та найбільшого елементів матриці А(m×n).

22. Обчислення функції y=b×arctg(x), встановлення кольору фону та кольору символів, що виводяться на екран монітора, а також обміну місцями елементів головної та побічної діагоналей матриці А(n×n).

23. Обчислення функції y=b×arcctg(x), виведення рамки з вказаним текстом та сортування за зростанням елементів k-го стовпчика матриці А(m×n).

24. Обчислення функції y=a+b×sink(x), встановлення кольору символів, що виводяться на екран монітора, а також визначення суми перших елементів вектора А(n), що не перевищують число b.

25. Обчислення функції y=a+b×ctg(x), встановлення кольору фону символів, що виводяться на екран монітора, а також сортування за зростанням елементів вектора А(n), що не перевищують число b.

26. Обчислення функції y=a+bxn, встановлення кольору символів, що виводяться на екран монітора, та визначення кількості елементів матриці А(m×n), що належать інтервалу [a,b].

27. Обчислення функції y=k!, організації меню з кількох рамок, в які записані назви пунктів меню, та визначення добутку елементів вектора А(n), які не перевищують число b.

28. Обчислення функції y=a+b×nx, встановлення кольору фону та кольору символів, що виводяться на екран монітора, а також сортування за спаданням позитивних елементів вектора А(n).

29. Обчислення функції y=a+bx, встановлення звукового сигналу та визначення розташування найбільшого елемента А(m×n).

30. Обчислення функції y=a , виведення рамки вказаного кольору та фону, а також обчислення визначника матриці А(n×n).

Контрольні запитання

1. Яку структуру має бібліотечний файл?

2. Яка послідовність дій при створенні бібліотечного файлу?

3. Які розділи має файл власної бібліотеки користувача?

4. Як виконується трансляція та перевірка процедур на функцій, що внесені у власну бібліотеку користувача?

5. Який порядок використання функцій та процедур, що знаходяться у власній бібліотеці користувача?


ДОДАТОК 1
Перелік позначень та найменувань символів, що використовуються в алгоритмах

Назва символу Позначення Примітка
Процес
b
a

Обчислювальна дія або послідовність обчислювальних дій
Рішення Перевірка умови
Модифікація Початок циклу
Наперед визначений процес Обчислення за допомогою підпрограми або стандартної програми
Документ Виведення даних, друк результатів на папері
Дисплей Обробка програми на дисплеї:редагування, трансляція, побудова образу задачі
Введення-виведення Введення-виведення інформації
Пуск-зупинка Початок, кінець, зупинка, вхід та вихід з програм і підпрограм

 

Ручне введення Введення даних з пульта
Перфокарта Введення даних з перфокарт та виведення даних на перфокарти
Перфорована стрічка Введення та виведення даних на перфострічковому пристрої
Магнітний диск Операції введення-виведення з використанням магнітних дисків
Магнітна картка Введення та виведення інформації з використанням магнітних карт
З’єднувач Розрив лінії потоку на одній сторінці
Міжсторінковий з’єднувач Розрив лінії потоку між двома сторінками
Коментар
текст коментарію

Пояснення, що містяться в програмі, формули

ДОДАТОК 2
Приклад оформлення протоколу за результатами виконання лабораторної роботи

 

Титульний аркуш

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ

«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»

ПРИЛАДОБУДІВНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

 

КАФЕДРА ВИРОБНИЦТВА ПРИЛАДІВ

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2

«МАТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ»

ВАРІАНТ № 31

 

Виконав: студент 1-го курсу групи ПБ-41

Панас Українець

Перевірили:

Барандич К.С.

Демченко М.О.

 

Київ 2014


Мета роботи: отримання практичних навичків оформлення протоколу за результатами виконання лабораторної роботи.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робоче завдання | Робоче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.