Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести, вправи, завдання

Вправа 1.На основі даних таблиці:

а) визначте, починаючи з якої цукерки почне діяти закон спадної граничної корисності;

б) побудуйте графіки, які ілюструють дію цього закону.

 

Кількість цукерок Загальне споживче благо Граничне споживче благо
 
 
 
 
 
 

Тест 1. Крива виробничих можливостей показує:

1. Кількість двох товарів, які господарство намагається виробляти.

2. Кращу із можливих комбінацій товарів.

3. Альтернативну комбінацію товарів при наявності даної кількості ресурсів.

4. Час, коли вступає в дію закон спадної продуктивності факторів виробництва.

Завдання 1. На основі приведених даних побудуйте криву виробничих можливостей.

  Альтернативні варіанти використання ресурсів
А B C D E
Верстати з ЧПУ (тис.)
Прокатне обладнання (тис.од.)

 

Вправи 1.

1. За рік на підприємстві вироблено продукції на суму 98500 тис. грн., середньорічна кількість працівників складає 4 тис. чол. Розрахуйте продуктивність праці на даному підприємстві.

2. На підприємстві за рік вироблено продукції на суму 98500 тис. грн. Матеріальні затрати складають 59100 тис.грн. Визначте матеріаломістськість продукції.

3. Основні виробничі фонди даного підприємства складають 147750 тис.грн. На підприємстві за рік вироблено продукції на суму 98500 тис. грн. Розрахуйте фондовіддачу.

 

Реферат (фіксований виступ)

1. Вплив науково-технічної революції на зміни у факторах виробництва.

2. Ресурсний потенціал України та ефективність його використання.

3. Освіта як фактор економічного зростання.

 

Питання для самоконтролю

1. В чому сутність людської потреби? Як класифікуються потреби?

2. Що таке споживче благо? Як воно пов’язується з потребами?

3. Як класифікуються споживчі блага?

4. В чому сутність економічних інтересів та як вони пов’язані з потребами?

5. Як і чому змінюються потреби людей? З’ясуйте економічні наслідки цих змін.

6. Сутність закону зростання потреб.

7. Сутність закону спадної граничної корисності. Які економічні наслідки його дії?

8. Сутність та основні елементи виробництва.

9. Поняття суспільного виробництва та його основні історичні типи.

10. Структура суспільного виробництва.

11. Фактори виробництва, їх класифікація та еволюція.

12. Як вплинула НТР на розвиток факторів виробництва?

13. Виробничі ресурси та їх класифікація.

14. Обмеженість ресурсів. В чому суть проблеми економічного вибору?

15. З’ясуйте поняття “альтернативна вартість”, “граничний продукт”, “граничні витрати”, “граничний дохід”.

16. Що таке технологічний спосіб виробництва? Прослідкуйте еволюцію технологічних способів виробництва.

17. Економічна сутність продукту. В яких суспільних формах він виступає? 18. Натурально-речова та вартісна будова продукту. Необхідний та додатковий продукт.

19. В чому заключається ефективність використання факторів виробництва та які її основні показники?

20. В чому сутність закону спадної продуктивності факторів виробництва та як він впливає на поведінку виробника?

21. Що таке економічне зростання та які його типи?

22. Особливості економічного зростання в сучасних умовах.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 786

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція (2) | Лекція (2)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.