Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типологія процесу управління за Яго (1982)

Підходи до процесу упавління

2. Теорія „рис” в управлінні

¨ Мета теорії «рис» - виявити співвідношення між особистісними ознаками керівника та управлінським успіхом

¨ Теорія «рис» виникла з теорії «видатної людини» на межі 19-20 ст. Поширене уявлення: «керівник володіє певними природними та генетичними ознаками, які відрізняють його від інших людей, не здатних управляти організацією»

¨ Ознаки:фізичні ознаки (зовнішній вигляд, ріст) та особистісні якості (екстраверсія, домінування, впевненість в собі, емоційна стабільність, інтелект)

Критерії успіху:

Соціально-економічнікритерії успіху в управлінні у психологічних дослідженнях (Джадж, 1999) :

¨ величина річного прибутку

¨ професійний статус

П’ятифакторна модель особистості
(Голдберг, 1993)

«ВЕЛИКА П’ЯТІРКА»

Емпіричні дослідження виявили 5 особистісних рис, отримані в результаті факторного аналізу

Екстраверсія(характерні ознаки поведінки: комунікабельний, великодушний, рішучий, домінантний, активний, імпульсивний).

Емоційна стійкість(переважно її розглядають, як протилежність до нейротизму).

Співробітництво(люб'язний, ввічливий, гнучкий, довірливий, готовий до співробітництва, толерантний, миролюбний, м’якосердечний).

Добросовісність (надійний, точний, відповідальний, зібраний, організований, орієнтований на успіх, витривалий).

Відкритість для досвіду(визначають також як «інтелект» або «рівень культури»: винахідливий, освічений, оригінальний, різносторонньо розвинутий, розумний, зацікавлений, естетично розвинутий).

Практичне використання теорії «рис»:

¨ Відбір керівників. Умови навколишнього середовища дуже динамічні, в той час як особистісні властивості особистості є відносно стабільними, а особливості особистості є гнучкими та можуть змінюватись.

¨ Тренінги особистісних якостей. Відображають сильні та слабкі якості особистості та сприяють розвитку сильних сторін шляхом певної поведінки, та компенсації слабких сторін.

Теорії поведінки

¨ 3.1. Класична типологія стилів управління

¨ 3.2. Двофакторні теорії поведінки

¨ 3.3. Модель решітки стилів управління


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. План навчального процесу.
  8. Oracle Управління преміальними
  9. А. Видання прав актів управління
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Ролі, пов'язані з ухваленням рішень | Стиль управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.