Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінар 2

План

Ліна Костенко—майстер пера найвищої проби

Лекція 9

План

Дмитро Павличко—задушевний лірик, поет, перекладач

Лекція 8

План

Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження» у творчості М.Вінграновського

Лекція 7

План

Лекція 6

Василь Симоненко. Своєрідність громадянської та інтимної лірики поета

Практичне заняття 4

План

Лекція 5

1.Нова хвиля відродження української літератури на початку 60-х років (В.Симоненко, І.Драч, М.Вінграновський, Д.Павличко, Ліна Костенко, І.Жиленко та інші).

2. «Шістдесятництво» як явище культурологічне і соціальне, його зв'язок із дисидентським рухом.

3. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна творів.

4. Василь Симоненко. Творча біографія митця («витязь молодої української поезії»).

Іван Драч — невтомний шукач нового змісту і нової форми поезії

1. Яскравий поетичний дебют Івана Драча.

2. «Балада про соняшник» — поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця.

3. Висока вартість нетлінних скарбів людської душі — щедрості, доброти, чесності, працелюбства («Балада про вузлики»).

4. Приземлений погляд Кирила на світ у «новорічній казці» «Крила». Умовна, уявна ситуація, її роль у втіленні головної думки про людей душевно багатих, творчих і людей обмежених (безкрилих).

 

Основні поняття: балада, роздум, мораль, жанр, символ.

1. Микола Вінграновський—поет любові і ніжності.

2. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю». Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії М. Вінграновського.

3. Глибинне відчуття пракоренів, наскрізне почуття любові до світу, до жінки.

 

Основні поняття: оксюморон, лірика, звукопис, динамізм вірша, жанрове новаторство.

1. Поезія Д.Павличка—найгостріші проблеми сучасності, правда життя.

2. Громадянські мотиви лірики.

3. Змістові пошуки, експериментаторство віршової форми у збірках ”Таємниця твого обличчя”, „Сонети подільської осені”.

4. Слово, рідна мова — одна з наскрізних тем творчості Д.Павличка у циклі „Київські сонети”.

5. Інтимна лірика, пісенна творчість („Два кольори”, „Лелеченьки”, „Коли ми йшли удвох з тобою”).

 

Основні поняття: сонет, рубаї, елегія, ода.

 

1. Доля письменниці. Огляд творчості.

2. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм).

3. «Страшні слова, коли вони мовчать» — ліричний роздум про значення слова в житті людини, суть мистецтва.

4. «Вічні» українські фольклорні типи, новітнє переосмислення традиційної ситуації, образи-архетипи як атрибути української свідомості («Українське альфреско»).

5. Інтимна лірика як спонукання до роздуму про суть кохання, її сповідальність.

Основні поняття: роман у віршах, образи-архетипи,філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм.

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Завдання для семінарських занять
  4. Запитання до семінару
  5. ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  6. І. Методичні рекомендації до проведення семінарських занять
  7. ІІ. ПІДГОТОВКА ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  8. КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  9. Лекційно-семінарська система навчання
  10. Лекційно-семінарська система навчання
  11. Лекційно-семінарська система навчання за М.П. Гузиком, М.П. Пучковим.
  12. Мета і завдання проведення практичних і семінарських занять




Переглядів: 1044

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поети-шістдесятники | Олександр Довженко «Зачарована Десна»: автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.