МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання та цілі менеджменту
Кінцевою метою менеджменту є забезпечення прибутковості у діяльності підприємства шляхом раціональної організації виробничого процесу, включаючи управління виробництвом та розвиток техніко-технологічної бази, а також ефективне використання кадрового потенціалу при одночасному підвищенні кваліфікації, творчої активності і лояльності кожного. Прибутковість підприємства свідчить про ефективність йоговиробничо-збутової діяльності, яка досягається шляхом мінімізації витрат (витрат на сировину, матеріали, енергію, оплату праці, фінансування) і максимізації доходів від результатів виробництва – випуску продукції та послуг. Менеджмент покликаний створювати умови для успішного функціонування фірми, виходячи з того, що прибуток є не причиною існування фірми, а результатом її діяльності, який зрештою визначає ринок. Прибуток створює певні гарантії для подальшого функціонування фірми, оскільки тільки прибуток та його накопичення на підприємстві у вигляді різноманітних резервних фондів дозволяють обмежувати і долати ризики, пов'язані з реалізацією товарів на ринку. Ситуація на ринку, як відомо, постійно змінюється, відбуваються зміни й у розташуванні на ринку конкурентів, в умовах і формах фінансування, стані господарської кон'юнктури у галузі або в країні взагалі, в умовах торгівлі на світових товарних ринках. Звідси постійна наявність ризику. Метою менеджменту в цих умовах є постійне подолання ризику або ризикових ситуацій не тільки у теперішньому, але і в майбутньому, для чого необхідна наявність певних резервних грошових коштів і надання менеджерам певного ступеню свободи й самостійності у господарській діяльності з метою швидкого реагування й адаптації до змінних умов. Найважливішим завданням менеджменту є організація виробництва товарів і послуг з урахуванням потреб ринку на основі існуючих матеріальних і людських ресурсів та забезпечення рентабельності діяльності підприємства і його стабільного становища на ринку. До завдань менеджменту входить: − забезпечення автоматизації виробництва і перехід до використання робітників високої кваліфікації; − стимулювання роботи співробітників фірми шляхом створення для них кращих умов праці та встановлення вищої заробітної плати; − постійний контроль за ефективністю діяльності фірми, координація роботи всіх підрозділів фірми; − постійний пошук і завоювання нових ринків; − визначення конкретних цілей розвитку фірми; − виявлення пріоритетних цілей, їх черговості та послідовності рішення; − розробка стратегії розвитку фірми – господарських завдань і шляхів їх вирішення; − розробка системи заходів для вирішення певних проблем на різні часові періоди; − визначення необхідних ресурсів і джерел їх забезпечення; − встановлення контролю над виконанням ухвалених завдань. Виконання завдань менеджменту з регулювання, організації, координації і контролю над виробничим процесом та досягнення певних цілей отримують оцінку на ринку. Завдання управління безперервно ускладнюються у зв'язку зі зростанням масштабів виробництва, що потребує забезпечення великими обсягами ресурсів – матеріальних, фінансових, трудових та ін.
Читайте також:
|
||||||||
|