Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання та цілі менеджменту

 

Кінцевою метою менеджменту є забезпечення прибутковості у діяльності підприємства шляхом раціональної організації виробничого процесу, включаючи управління виробництвом та розвиток техніко-технологічної бази, а також ефективне використання кадрового потенціалу при одночасному підвищенні кваліфікації, творчої активності і лояльності кожного.

Прибутковість підприємства свідчить про ефективність йоговиробничо-збутової діяльності, яка досягається шляхом мінімізації витрат (витрат на сировину, матеріали, енергію, оплату праці, фінансування) і максимізації доходів від результатів виробництва – випуску продукції та послуг.

Менеджмент покликаний створювати умови для успішного функціонування фірми, виходячи з того, що прибуток є не причиною існування фірми, а результатом її діяльності, який зрештою визначає ринок. Прибуток створює певні гарантії для подальшого функціонування фірми, оскільки тільки прибуток та його накопичення на підприємстві у вигляді різноманітних резервних фондів дозволяють обмежувати і долати ризики, пов'язані з реалізацією товарів на ринку. Ситуація на ринку, як відомо, постійно змінюється, відбуваються зміни й у розташуванні на ринку конкурентів, в умовах і формах фінансування, стані господарської кон'юнктури у галузі або в країні взагалі, в умовах торгівлі на світових товарних ринках. Звідси постійна наявність ризику. Метою менеджменту в цих умовах є постійне подолання ризику або ризикових ситуацій не тільки у теперішньому, але і в майбутньому, для чого необхідна наявність певних резервних грошових коштів і надання менеджерам певного ступеню свободи й самостійності у господарській діяльності з метою швидкого реагування й адаптації до змінних умов.

Найважливішим завданням менеджменту є організація виробництва товарів і послуг з урахуванням потреб ринку на основі існуючих матеріальних і людських ресурсів та забезпечення рентабельності діяльності підприємства і його стабільного становища на ринку. До завдань менеджменту входить:

− забезпечення автоматизації виробництва і перехід до використання робітників високої кваліфікації;

− стимулювання роботи співробітників фірми шляхом створення для них кращих умов праці та встановлення вищої заробітної плати;

− постійний контроль за ефективністю діяльності фірми, координація роботи всіх підрозділів фірми;

− постійний пошук і завоювання нових ринків;

− визначення конкретних цілей розвитку фірми;

− виявлення пріоритетних цілей, їх черговості та послідовності рішення;

− розробка стратегії розвитку фірми – господарських завдань і шляхів їх вирішення;

− розробка системи заходів для вирішення певних проблем на різні часові періоди;

− визначення необхідних ресурсів і джерел їх забезпечення;

− встановлення контролю над виконанням ухвалених завдань.

Виконання завдань менеджменту з регулювання, організації, координації і контролю над виробничим процесом та досягнення певних цілей отримують оцінку на ринку.

Завдання управління безперервно ускладнюються у зв'язку зі зростанням масштабів виробництва, що потребує забезпечення великими обсягами ресурсів – матеріальних, фінансових, трудових та ін.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття та зміст менеджменту | Характерні риси менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.