МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання та методичні рекомендації до вивчення темиЕтапи розвитку сучасного маркетингу.З погляду практичного застосування сучасний маркетинг у своєму розвитку пройшов V етапів. І етап − 50-і роки ХХ століття. Він увійшов в історію під рубрикою "Цикли життя". У цей період багато фірм стали розробляти й аналізувати криві життєвого циклу товару, займатися сегментацією ринку. Тоді ж з’явилось таке поняття, як "імідж фірми". ІІ етап − 60-і роки ХХ століття. Увійшов в історію під рубрикою "Ера зростання". У цей період багато фірм стали розробляти комплекс маркетингу, а також застосовувати у своїй діяльності концепцію маркетингу. До лексикону міцно ввійшло таке поняття, як "стиль життя". ІІІ етап − 70-і роки ХХ століття. Він пройшов під рубрикою "Ера витрат". У цей період маркетинг став застосовуватися у сфері послуг. Виникли поняття "соціальний маркетинг", "стратегічний маркетинг". ІV етап - 80-і роки ХХ століття. Пройшов під знаком "Ера диференціації". У цей час почали застосовувати такі поняття, як "прямий маркетинг", "локальний маркетинг", "глобальний маркетинг", такі військові терміни, як "захоплення клієнта", "розвідка ринку", "тактика стратегія". Фахівці маркетингу стали говорити про "твердий" маркетинг японських і "м'який" маркетинг західногерманських фірм. V етап - 90 роки ХХ століття. Етап одержав назву "Ера персоніфікації". Він характеризувався насамперед такими двома поняттями: "маркетингові мережі" і "маркетинг під замовлення". У ХХІ столітті маркетинг буде орієнтуватися на покупця, ефективне сегментування ринку, позиціонування і розумне планування. Це стане основою для досягнення успіху в майбутньому. Компаніям доведеться витримати перевірку ринковим середовищем, що змінюється: дроблення ринків, їх "модизація" і розширення асортименту разом з конкуренцією, що постійно зростає. Це призведе до того, що стратегії будуть застарівати з запаморочливою швидкістю. Комплекс маркетингу. У комплекс маркетингу або «4Р» входять: товар, ціна, поширення та стимулювання збуту товару. Комплекс маркетингу ще називають marketing mix від англійських слів PRODUCT (продукт), PRІCE (ціна), PLACE (місце), PROMOTІON (просування). Товар - продукт праці, властивості якого задовольняють потреби покупця. Ціна – грошова сума, яку споживачі мають сплатити для одержання товару. Ціна є важливим фактором, який визначає стратегію поведінки фірми. Призначена фірмою ціна повинна відповідати сприйнятій цінності пропозиції, інакше споживачі будуть купувати товари конкурентів. Методи поширення – діяльність, завдяки якій товар стає доступним для цільових споживачів. Методи стимулювання – усіляка діяльність фірми, спрямована на поширення відомостей про переваги свого товару і переконання цільових споживачів придбати його. Завдання до самостійної роботи
1. Вивчення теоретичного матеріалу теми. 2. Вивчення основних термінів за темою. 3. Відповіді на контрольні запитання та тести. 4. Підготовка до індивідуальної роботи. 5. Тестові завдання 1. Маркетинг – це: a) розробка та виготовлення продукції; б) філософія бізнесу, що орієнтує фірму на прибуткове задоволення потреб споживача за рахунок постійного удосконалювання своєї діяльності; в) наука про ефективне просування товарів.
2. До комплексу маркетингу відноситься: a) структура маркетингу; б) цінова політика; в) цільовий ринок.
3. Маркетинг практикується на рівні: а) підприємства; б) регіону, міста, області; в) країни; г) комерційних підприємств будь-якої сфери діяльності; д) некомерційних закладів і організацій в національному масштабі.
4. Об’єктами маркетингу є: а) товари; б) послуги; в) фірми; г) люди, ідеї; д) усі перераховані вище відповіді.
5. Яка із перерахованих орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу? а) товарна орієнтація; б) виробнича орієнтація; в) збутова орієнтація; г) орієнтація на споживання; д) орієнтація на споживача, суспільство в цілому.
6. Що є основним у визначенні суті маркетингу? а) збут товарів; б) зниження витрат виробництва; в) підвищення якості життя; г) встановлення цін на товари; д) задоволення потреб споживачів. Питання для самоконтролю
1. Дайте визначення маркетингу. 2. Розкрийте основні поняття маркетингу. 3. Охарактеризуйте етапи розвитку сучасного маркетингу. 4. Як буде розвиватися маркетинг у ХХІ столітті? 5. Перелічіть частини комплексу маркетингу, назвіть їх суть. 6. Розкрийте концепції маркетингу. Рекомендована література: [1-8]. Тема 2. Класифікація маркетингу
План вивчення теми 1. Принципи маркетингу. 2. Функції маркетингу. 3. Види маркетингу. 4. Визначення ринків та їх класифікація.
Читайте також:
|
||||||||
|