Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчальні цілі

Закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань про функції, принципи та види маркетингу.

Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми

Види маркетингу.Існують наступні види маркетингу:

- конверсійний - попит на товар чи послуги негативний, необхідно його стимулювати;

- стимулюючий - попит на товар чи послуги відсутній, необхідно його створити;

- розвиваючий - попит потенційний, необхідно зробити його реальним;

- ремаркетинг - попит знижується, необхідно його обновити, дати йому новий імпульс;

- синхромаркетинг - попит коливається, необхідно його стабілізувати;

- підтримуючий маркетинг - попит відповідає можливостям фірми, необхідно підтримувати його стабільність;

- демаркетинг - попит надмірний, необхідно його знизити;

- протидіючий маркетинг - сформувався національний попит, його варто звести до нуля.

Якщо виходити зі сфери й об'єкта користування, то варто назвати такі види маркетингу: внутрішній, експортний, імпортний, науково-технічний, маркетинг прямих інвестицій, міжнародний, промисловий, маркетинг за видами товарів і послуг, маркетинг у сфері некомерційної діяльності.

 

Завдання до самостійної роботи

1. Вивчення теоретичного матеріалу теми.

2. Вивчення основних термінів за темою.

3. Відповіді на контрольні запитання та тести.

4. Підготовка до індивідуальної роботи.

5. Тестові завдання

 

1. Демаркетинг – це:

a) негативний попит;

б) надмірний попит;

в) попит, що знижується.

2. Конверсійний маркетинг пов’язаний із:

a) негативним попитом;

б) потенційним попитом;

в) коливанням попиту;

г) повним попитом;

д) ірраціональним попитом.

 

3. До головних елементів структури ринку відносять:

a) попит;

б) конкурентів;

в) споживачів;

г) усе зазначене вище.

 

4. До функцій маркетингу відносять:

a) аналітичну, виробничу, збутову та контролю;

б) маркетингові дослідження, планування товарів, збут та рекламу;

в) аналітичну, планування товарів, контролю та рекламу.

 

5. Які з прикладів належать до маркетингу промислових товарів?

а) спортклуб продає ракетки для любителів тенісу;

б) одяг купується студентами;

в) скло для власника дачного будинку;

г) гітари купуються для рок-групи;

д) жоден з вищеперерахованих.

 

6. Які з перерахованих видів діяльності лежать поза сферою маркетингу?

а) маркетингові дослідження;

б) інвентарний контроль;

в) складське господарство;

г) планування продукту;

д) жоден з вищеперерахованих.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Назвіть принципи маркетингу.

2. Які функції маркетингу ви знаєте?

3. Розкажіть більш докладно про аналітичну функцію маркетингу.

4. Які види маркетингу ви знаєте?

5. Дайте визначення ринку.

6. Назвіть основні типи ринків.

 

Рекомендована література: [1-8].


Тема 3. Характеристики маркетингу

 

План вивчення теми

1. Маркетингове середовище.

2. Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу.

3. Сегментування та позиціонування товару на ринку.

4. Поведінка покупців та організацій на ринку.


Читайте також:

  1. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ III-IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
  2. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
  3. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» загальнокультурної компетентності
  4. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових загальнокультурної компетентності
  5. І. Навчальні питання та розрахунок часу.
  6. ІІ. Підручники та навчальні посібники
  7. Навчальні видання
  8. Навчальні екскурсії
  9. Навчальні завдання
  10. Навчальні завдання
  11. Навчальні завдання
  12. Навчальні завдання




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми | Навчальні цілі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.