МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА: Предмет, метод та значення формальної логіки1. а) Дане міркування буде неправильним, оскільки на підставі знання про наявність певної ознаки у частини предметів класу не можна зробити достовірного висновку про наявність цієї ознаки у всіх предметів класу. Чим менша кількість предметів знання про які становлять підставу висновку, тим меншою буде його вірогідність. У даному прикладі висновок щодо всієї множини людей, що є надзвичайно великою, зроблено лише на підставі знання про трьох членів цієї множини. Такий висновок є хибним. 2. а) З’ясовуючи, які помилки є логічними, а які фактичними, треба брати до уваги, що фактичні помилки стосуються істинності чи хибності думок (насамперед, суджень), а логічні – правильності чи неправильності зв’язків між думками у формі міркувань. Так, судження “Місяць – штучний супутник Землі” містить фактичну помилку, оскільки ця думка не відповідає дійсності. 3. а) Для того, щоб виявити логічну форму думки, необхідно встановити предмет думки (S) і те, що мовиться про нього (Р), а також зв’язок між ними. В даному прикладі предмет думки “студенти”, про них стверджується, що вони є талановитими. Отже, логічну форму цієї думки можна записати так: Деякі S є Р. 4. а) Щоб виявити логічну форму думок, виражених складними реченнями, необхідно кожне просте речення представити як висловлювання і з’ясувати вид зв’язку між ними, позначивши відповідним логічним сполучником. В даному випадку логічну форму запропонованої думки можна виразити так: (А®В). 5. а) Предметним значенням знака називається об’єкт, який позначається цим знаком. Отже предметним значенням виразу “автор роману “Прапороносці” є ім’я автора – Олесь Гончар. Смислом знаку є та інформація, яку несе знак про предмет. Отже, смисл виразу полягає в тому, що роман “Прапороносці” має автора, автор його відомий. 6. а) Дана вправа виконується аналогічно до вправи 4. Логічну форму виразу можна написати так: A В. 7. а) У даному випадку порушено закон суперечності, оскільки він наголошує, що в один і той же час в одному і тому ж відношенні про один і той же предмет не можна щось стверджувати і заперечувати. Твердження про те, що подруга побувала в Єгипті і разом з тим вона не була за кордоном є суперечними твердженнями. Читайте також:
|
||||||||
|