Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблемне завдання

1. Яким чином зміни цін благ впливають на зміну добробуту споживачів в ринковій системі? В неринковій системі?

2. Прокоментуйте вислів: «Якщо хочеш зробити людину щасливлю, не додавай їй речей, а зменшуй бажання». Чи суперечить він принципам економічного мислення?

Тема 5. Попит, пропозиція, їх взаємодія (4 год)

Питання:

1. Проаналізуйте попит і закон попиту, чинники попиту.

2. Дослідіть пропозіцию і закон пропозиції.

3. Проаналізуйте механізм встановлення ринкової рівноваги.

4. Визначте еластичність попиту і пропозиції, їх види та чинники.

5. Дослідіть вплив податків і субсидій на встановлення ринкової рівноваги.

Завдання:

- робота з тестами.

- виконання практичних завдань.

- дискусія по питанням поглибленого рівня.

- презентація пошуково-аналітичних завдань.

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 2,3.

2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 4.

3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. - Розділ 3.

4. Стеблій Г.Я. Мікроекономіка: Навчальний посібник. Київ.: «ІНКОС», Центр навч.літ-ри, 2007.– Розділи 2,3,4,5.

5. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 2.

6. Шкодіна І.В., Колісниченко І.М. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС. 2004. – Тема 5.

7. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 5.

конспект лекцій.

Мета заняття:розкрити сутність законів попиту і пропозиції, показати механізм їх дії.

 

ЛІТЕРАТУРА

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 420 с. – Розділ 6.

2. Долан З. Дж., Линдсей Д. Микроэкономика / Пер. с англ. В. Лукашевича и др.; Под общ. ред. Б. Лисовика, В. Лукашевича. – СПб.: 1994. – 448 с. – Глава 5 -6.

3. Задоя А.О.Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч.посіб. – 3-тє вид., випр. - К.: Знання, 2003. – 211 с. – Тема 4.

4. Кравченко Р.Т. Мікроекономіка. Конспект лекцій. –Х.: УАБС Харківська філія, 2000. – Тема 5.

5. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.зал.освіти: У 2 ч. / С.Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С.Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко “Основи”, 2003. – 517 с. – Теми 2-3.

6. Піндайк Р. С., Рубінфелд Д.Л. Мікроекономіка. – К.: Основи, 1996. – 646 с. – Розділи 5-7.

 

ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

1. Вплив нецінових детермінант попиту на ринкову рівновагу в Україні.

2. Вплив держави на встановлення ринкової рівноваги.

3. Діагностика ринкової рівноваги за Маршаллом і за Вальрасом.

 

ПРАКТИКУМ


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 3. | Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.