Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ

1.Чи спостерігається загальний фармакологічний ефект при прямому синергізмі?

2.Які зміни відбуваються в організмі при рефлекторній дії?

3.Що лежить в основі хімічного антагонізму?

4.Дати порівняльну характеристику щодо вимог до введення ліків різними шляхами.

5.Де використовуються функціональні антагоністи?

6.Яке збудження спостерігається при дії кофеїну і фенаміну?

7.Теляті призначили ліки відповідно до дози. Від яких чинників залежить доза лікарської речовини? Що таке доза? Які бувають дози?

8.Як можна послабити чи посилити резорбтивну дію лікарських речовин при нанесені їх на слизову оболонку?


ЗМІСТ

1.Всмоктування, розподіл, біотрансформація і виведення лікарських речовин з організму.

2.Шляхи введення лікарських речовин в організм тварин.

3.Оральне введення.

4.Ректальне введення.

5.Введення ліків інгаляційно (через дихальні шляхи ).

6.Парентеральне введення ліків:

6.1.Внутрішньом’язово;

6.2.Підшкірно;

6.3.Внутрішньовенно.

7.Нанесення лікарських речовин на шкіру, рани і слизові оболонки.

 

¨ Література

1. Хмельницький Г.О., Строкань В.І. Ветеринарна фармакологія з рецептурою К.: Аграрна освіта, 2001. – 13 – 45 с.

2. Хмельницький Г.О., Хоменко В.С., Канюка О.І. Ветеринарна фармакологія. Харків Парітет, 1995. – 11 – 38 с.

! Основні терміни і поняття

Всмоктування, ентеральне та оральне введення ліків, переваги, недоліки, ректальний, парентеральний шлях, підшкірне введення, внутрішньом’язове введення, внутрішньовенне введення, внутрішньоартеріальне введення, внутрішньочеревне введення, внутрішньокісткове введення, інгаляційне введення.

& Теоретичні вказівки


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант. | Розподіл лікарських речовин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.