МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Після вивчення матеріалу змістового модулю 5СТУДЕНТ ПОВИНЕН ЗНАТИ: 1. Загальну характеристику системи кровообігу. Фактори, які забезпечують рух крові по судинах, його спрямованість та безперервність. 2. Провідну систему серця. Послідовність і швидкість проведення збудження у серці. Автоматизм. 3. Механізм скорочення та розслаблення міокарда. 4. Теорію формування ЕКГ. Електрокардіографічні відведення. Походження зубців, сегментів та інтервалів ЕКГ. 5. Серцевий цикл, його фази, фізіологічна роль. 6. Роль клапанів серця. Тони серця, механізм походження, аналіз. 7. Внутрішньосерцевий механізм регуляції діяльності серця. 8. Роль симпатичної та парасимпатичної регуляції серцевої діяльності. 9. Гуморальну регуляцію діяльності серця. 10. Структурно-функціональні особливості різних відділів кровоносних судин. Основний закон гемодинаміки. 11. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину, методи реєстрації. 12. Артеріальний пульс, його походження та аналіз. 13. Кровообіг у капілярах. Механізм обміну рідини між кров’ю та тканинами. 14. Нервова, гуморальна, місцева та центральна регуляція тонусу судин. 15. Особливості кровообігу в судинах головного мозку та серця, їх регуляція. 16. Особливості легеневого та печінкового кровообігу, їх регуляція. 17. Механізм утворення лімфи. Рух лімфи у судинах. 18. Загальну характеристику системи дихання. Основні етапи дихання. Біомеханіка вдиху і видиху. 19. Роль негативного тиску у плевральній порожнині та сурфактанту для здійснення акту дихання. 20. Зовнішнє дихання. Показники зовнішнього дихання та їх оцінка. 21. Дифузію газів у легенях, її механізми. 22. Транспорт кисню та вуглекислого газу кров’ю. Киснева ємкість крові. 23. Дихальний центр, його будова та функції. 24. Механізм першого вдиху новонародженої дитини. 25. Роль рецепторів і вегетативної нервової системи у регуляції дихання. 26. Регуляція зовнішнього дихання при фізичному навантаженні.
СТУДЕНТ ПОВИНЕН УМІТИ: 1. Аналізувати структуру серцевого циклу, частоту серцевих скорочень. 2. Розпізнавати зубці на ЕКГ. 3. Вимірювати артеріальний тиск, аналізувати і трактувати його величину. 4. Вираховувати середній артеріальний і пульсовий тиски, трактувати їх зміни. 5. Оцінювати стан етапів дихання за допомогою динамічних і статичних показників зовнішнього дихання; 6. Оцінювати регуляцію процесів дихання при стандартному фізичному навантаженні та пробах із затримкою дихання.
І. Фізіологія системи кровообігу Фізіологія серця Читайте також:
|
||||||||
|