Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙНИХ БУДИНКІВ-ІНТЕРНАТІВ

 

В окремих випадках центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді може запропонувати укладання з дитячим будинком сімейного типу договору про здійснення психологічного супроводу, у якому конкретизувати права та обов’язки кожної із сторін, умови надання послуг, принципи взаємодії, відповідальних за виконання зобов’язань тощо. Таке офіційне оформлення необхідне у випадку чіткого розмежування обов’язків спеціаліста та батьків-вихователів, що попереджує формування патерналістських стосунків і визначає межі від­­по­ві­­­­­даль­ності за розв’язання нагальних потреб дитини та сім’ї.

Реалі­­зація психологічного супроводу дитячого будинку сімейного типу передбачає періодичне планування психологічної роботи з дитиною, батьками, членами родини, соціальним оточенням тощо.

План психологічного супроводу містить комплекс послуг щодо забезпечення умов для підвищення виховного потенціалу сім’ї та створення умов для утримання, виховання та розвитку дитини-вихованця. Планом передбачаються конкретні заходи щодо надання психолог­гічних, психолого-медичних, психолого-педагогічних та інших послуг.

Психологічні послуги передбачають:

адаптацію дитини до нової сім’ї та сім’ї до дитини, у створенні належного психологічного клімату, для якого характерними є повага, любов, турбота, емоційні зв’язки; допомогу в запобіганні виникненню непорозумінь та конфліктів між членами сім’ї, в т.ч. рідними дітьми; участь у формуванні у дитини почуття власної гідності, адекватної самооцінки, самосвідомості, самостійності, громадян­сь­кості позиції; мінімізацію негативних наслідків психологічних травм; організацію реабілітаційних заходів, спрямованих на подолання затримок, відставань у розвитку, психічних та психологічних проблем, пов’язаних з занедбаністю, травмами та хворобами, жорстоким поводженням або насильством, які зазнала дитина до влаштування в дитячий будинок сімейного типу; корекція поведінки дітей; консультування з питань психічного здоров’я та поліпшення взаємин з оточуючим соціальним середовищем; організація сімейної психотерапії; рове­дення психодіагностики, спрямованої на вивчення соціаль­но-психологічних характеристик особистості, з метою її психологічної корекції або психологічної реабілітації; надання методичних порад.

 


Тема 3.5. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ

 
 

 


Література:

1. Робота практичного психолога з педагогічним колективом [Електронний ресурс] / Режим доступу: nv-imc.edukit.zt.ua/

2. Взаємодія педагогів і шкільних психологів у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent. php3?m=6&n=71&c=1663


Читайте також:

  1. Антропологічний матеріалізм та психологічний аналіз сутності релігії Л.Фейєрбаха
  2. Блок 6. Соціально-психологічний клімат у трудових колективах.
  3. Вищий рівень - це рівень ядерних структур особистості, той психологічний скелет, або каркас, на який згодом нашаровується, нанизується все інше.
  4. Вплив чисельності групи на її організованість і психологічний клімат
  5. Загальне уявлення про «психологічний захист» і його функції
  6. Загальні поняття про соціально-психологічний клімат
  7. Заощадження сімейних господарств є єдиним джерелом чистих інвестицій у закритій економічній системі.
  8. Захист сімейних прав та інтересів.
  9. Історико-психологічний аналіз поняття темперамент
  10. Лекція 3. Цілісний психологічний аналіз комплексу тематичних малюнків
  11. Леція 10 : Самоосвіта. Методичний супровід самоосвіти педагога
  12. Лідерство як психологічний феномен. Теорії лідерства




Переглядів: 861

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД УЧНІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДІВ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ | СПІВПРАЦЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.