Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Орієнтовна тематика занять

1) Особливості та умови розвитку особистості у різні періоди дошкільного дитинства.

2) Вирішальна роль батьків у розвитку особистості дитини (наукові положення варто супроводжувати аналізом конкретних випадків родинного виховання).

3) Вплив біологічних умов, спадковості та стану екології на розвиток дитини.

4) Мета і сутність особистісно орієнтованого та індивідуального підходу до дитини.

5) Адаптація дитини до умов дошкільного закладу. Роль вихователя у по-легшенні адаптації.

6) Розвивальне значення різних видів діяльності дитини: ігри, ігри-драматизації, малювання, конструювання, спостереження, музика, співи, танці, спортивні заняття, вивчення іноземних мов, перегляд книжок, ілюстрацій, картин тощо.

7) Аналіз розвивальних можливостей ігор та іграшок (з практичною демонстрацією).

8) Як забезпечити емоційний комфорт дитини у групі?

9) Психологічні умови комплектації та виховного процесу у різновікових та родинних групах.

10) «Важкі» діти і особливості ефективної роботи з ними.

11) Обдаровані діти, їхні особливості та умови, що сприяють розвитку здібностей.

12) Психологічні умови довіри і взаємодії вихованців із батьками.

13) Шкільна зрілість та психологічна готовність дитини до навчання.

Теми можна замінювати на інші залежно від потреб і звернень, умов виховання, психологічної компетентності педагогів.


Тема 3.6. РОБОТА З БАТЬКАМИ


Література:

1. Власова О.І. Педагогічна психологія: навч.посібник – К.: Либідь, 2005.

2. Робота з батьками [Електронний ресурс] / Режим доступу:http://osvita.ua/school/lessons_summary/family/

3. Помиткін Е. О. Духовний розвиток учнів у системі шкільної освіти: Науково-методичний посібник. – К.: УІПККО, 1995. – 152 с.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПІВПРАЦЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ | ПРИНЦИПИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З БАТЬКАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.