1) Особливості та умови розвитку особистості у різні періоди дошкільного дитинства.
2) Вирішальна роль батьків у розвитку особистості дитини (наукові положення варто супроводжувати аналізом конкретних випадків родинного виховання).
3) Вплив біологічних умов, спадковості та стану екології на розвиток дитини.
4) Мета і сутність особистісно орієнтованого та індивідуального підходу до дитини.
5) Адаптація дитини до умов дошкільного закладу. Роль вихователя у по-легшенні адаптації.
6) Розвивальне значення різних видів діяльності дитини: ігри, ігри-драматизації, малювання, конструювання, спостереження, музика, співи, танці, спортивні заняття, вивчення іноземних мов, перегляд книжок, ілюстрацій, картин тощо.
7) Аналіз розвивальних можливостей ігор та іграшок (з практичною демонстрацією).
8) Як забезпечити емоційний комфорт дитини у групі?
9) Психологічні умови комплектації та виховного процесу у різновікових та родинних групах.
10) «Важкі» діти і особливості ефективної роботи з ними.
11) Обдаровані діти, їхні особливості та умови, що сприяють розвитку здібностей.
12) Психологічні умови довіри і взаємодії вихованців із батьками.
13) Шкільна зрілість та психологічна готовність дитини до навчання.
Теми можна замінювати на інші залежно від потреб і звернень, умов виховання, психологічної компетентності педагогів.