МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття функції державного управління
Найбільш повно зміст державного управління відображують функції, які реалізуються у процесі цієї діяльності. У зв’язку з цим чітке визначення та аналіз функцій державного управління посідають особливе місце в комплексі заходів щодо вдосконалення державного управління. Вони показують, наскільки чисельними, складними та різноманітними є завдання державного управління, дають можливість встановити обсяги робіт за кожною із функцій, визначити об’єктивні потреби суб’єктів управління і як результат сформувати оптимальну структуру і організацію системи управління. Функція — термін багатозначний. У перекладі з латинської функція (/ітсііо) означає виконання, здійснення, а також діяльність, обов’язок, призначення, роль. Використання цього поняття щодо управління характеризує саме цю діяльність, її різновиди та напрямки. Функції управління у найбільш загальному розумінні — це певні управлінські дії, конкретні напрямки управлінського впливу суб’єкта управління на об’єкт управління, в яких і за допомогою яких розкривається зміст управління та досяг ається його мета. Кожна функція характеризується призначенням, самостійністю, однорідністю змісту, об’єктивністю, універсальністю використання в різних сферах управлінської діяльності, певною специфікою реалізації. В той же час усі функції є взаємопов’язаними і взаємозалежними. Більш того, вони є тісно інтегрованими між собою і в реальній практиці управління становлять єдине ціле. Тільки сукупність усіх функцій повністю розкриває процес управління, їх виконання забезпечує комплексне і системне управління. Функції державного управління — це конкретні напрямки управлінського впливу суб’єктів державного управління на об’єкт управління. Вони являють собою відносно самостійні та однорідні частини змісту управлінської діяльності, в яких виражається владно-ор- ганізуючий вплив суб’єкта державного управління в особі відповідних органів, посадових осіб на його об’єкт. Функції державного управління мають конкретний зміст і здійснюються за допомогою конкретних форм та методів управління. Якщо функції управління розкривають основні напрямки цілеспрямованого впливу органів управління на об’єкти, то форми і методи управління показують, якими шляхами і засобами здійснюється цей вплив. Форми та методи покликані забезпечувати найбільш доцільне виконання функцій управління, досягнення його цілей з найменшими витратами. Сутність і призначення управлінських функцій зумовлені системою соціально-економічних, соціально-політичних та інших чинників, які існують у державі. Зміст кожної функції визначається цілями, що стоять перед державою і державним управлінням, специфікою об’єкта державного управління і становить конкретний напрямок організаційно- правого впливу суб’єкта державного управління на конкретні об’єкти управління. Поряд з функціями державного управління виділяють функції органів державного управління. Важливо враховувати, що функції органу державного управління характеризують конкретний орган державного управління з точки зору змісту його управлінської діяльності, на відміну від функцій державного управління, які характеризують власне державне управління і здійснюються всією організаційною структурою державного управління. Отже, функції державного управління — об’єктивно зумовлені види владних, цілепокладаючих, організуючих і регулюючих впливів держави (відповідних державних органів, посадових осіб) на керовані об’єкти. Вони є складовими змісту управлінської діяльності, мають об’єктивний, універсальний характер, характерні для всіх управлінських зв’язків, зумовлені цілями (завданнями) управління, є відносно самостійними та однорідними, здійснюються від імені держави відповідними органами (посадовими особами), мають державно-владний, організуючий характер, реалізуються в процесі управлінської діяльності і спрямовані на розвиток та забезпечення життєво необхідних потреб об’єкта управління.
Читайте також:
|
||||||||
|